לוגו של המשרד 3

כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

בשנת 2015 נפתח חלון הזדמנות נדיר לקבל דרכון אירופאי  ו- אזרחות אירופאית, ליהודים אשר משתייכים, לצאצאי מגורשי ספרד / פורטוגל ומאז כניסתו של החוק אלפי ישראלים הגשימו את החלום וקיבלו אזרחות מהמדינות פורטוגל / ספרד המשתייכות לאיחוד האירופי!

ואכן בשנים האחרונות פונים ישראלים רבים למשרדנו לצורך מימוש הזכות להיות תושבי מדינות האיחוד האירופי.

מי זכאי להוציא אזרחות אירופאית?

בשנת 2015 תיקנה ממשלת ספרד ובעקבותיה פורטוגל את החוק המאפשר ליהודים אשר יצליחו להוכיח כי הם צאצאים  של מגורשי ספרד ופורטוגל מלפני כ 500 שנה, יוכלו לקבל אזרחות פורטוגלית אירופאית או  ספרדית, אולם החוק אשר התקבל בספרד הוא נוקשה יותר ודורש ידיעת השפה למשל ולוקח זמן רב יותר מבחינת התהליך וזאת לעומת החוק הפורטוגלי שהוא מקל ודורש כשלב ראשון את אישור הקהילה היהודית פורטוגל אשר לה האצילו את הסמכות לקבוע מי משתייך למגורשי ספרד וזאת בעזרת שלל דרכי הוכחה מצד המבקש!

מה מקנה אזרחות אירופאית ו- דרכון אירופאי (פורטוגלי) ?

אזרחות מקנה לנו הישראלים המון הטבות כגון ביקור בארצות הברית ללא צורך בויזת שהייה, לימודים בסבסוד מלא או חלקי במדינות האיחוד, רכישת נדל"ן ומגורים בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי  ללא צורך באישורים מיוחדים, אפשרות פתיחת עסק ותעסוקה במדינות אירופה ועוד יתרונות רבים.

כידוע האיחוד האירופאי מונה כיום 28 מדינות כאשר פורטוגל היא אחת המדינות המשתייכות לאיחוד והוצאת דרכון אירופאי יכול להוות עבורכם תעודת ביטוח וכן הזדמנויות עסקיות ב- 28 מדינות אשר השכר בהם הוא ביורו! וכן אזרח אירופאי ייהנה:

לבדיקת זכאות מלא את פרטיך!
למה להוציא איתנו אזרחות אירופאית ?

למשרד עורכי דין ישראל מזרחי ושות' ניסיון עשיר בייצוג ולווי ישראלים בהליך הוצאת דרכון אירופאי:

זמינות גבוהה
משרדנו זמין לכל שאלה ברמת זמינות מהגבוהות ביותר, כמו כן היחס במשרדנו הינו יחס אישי ישירות על ידי עורך הדין.
ניסיון עשיר בייצוג ולווי
ניסיון עשיר
למשרדנו ניסיון עשיר בייצוג מבקשי אזרחויות משלל מדינות כגון פורטוגל , ספרד, רומניה , פולין ועוד.
טיפול מהיר
משרדנו מקפיד על טיפול מהיר בלקוח מבלי לעכב את ההליכים כך למשל תשובה לאישור עקרוני תוך 24 שעות מרגע קבלת המסמכים וזאת על ידי עבודה מול עורכי דין מחו"ל.

קצת על משרד עורכי דין ישראל מזרחי ושות'

משרדנו עוסק שנים רבות בייצוג ולווי מבקשי אזרחות אירופאית כאשר משרדנו היה בין הראשונים אשר עסקו בהוצאת אזרחויות וספרדית:

תנאי הסף לקבלת אזרחות אירופאית פורטוגלית:

על מנת להוציא דרכון אירופאי יש לעמוד בתנאי הסף שנקבעו בחוק הפורטוגלי כדלקמן:

  1. על המבקש אזרחות אירופאית להיות יהודי ובן 18 אשר יוכח כי הוא צאצא למגורשי ספרד. 
  2. על המבקש להיות ללא עבר פלילי. 

כפי שראינו לעיל, לאזרחות זו יתרונות רבים ואנו כישראלים יכולים להשתמש ביתרונות הלו לצורך, לימודים בחו"ל, כמקור הכנסה בשכר גבוה יותר, פתיחת עסק בפורטוגל או בכול מדינה אחרת באירופה ועוד ועוד יתרונות.  ועוד ועוד יתרונות.

כמה זמן לוקח התהליך כולו?

התהליך להוצאת אזרחות ודרכון כיום לוקח בין שנה וחצי לשנתיים וזאת בשל העומס אשר נוצר במשרד הפנים הפורטוגלי אשר קיבל עשרות אלפים של בקשות לאזרחות אירופאית מישראלים.

יחד עם זאת, משרדנו יכול לקצר תהליכים בזמן ההמתנה והביורוקרטיה, כך למשל מרגע קבלת האזרחות הפורטוגלית יש להמתין כמעט שנה עד לקבלת הדרכון אם המתאזרח מעוניין לקבלו בארץ דרך הקונסוליה הפורטוגלית.

אולם נסיעה וטיול בפורטוגל יכולה לקצר את השנה לכמה ימים וזאת בלווי נציג מטעם המשרד אשר יושב בפורטוגל. 

לסיכום:

מאז יצא החוק אשר מאפשר לצאצאי גירוש יהודי ספרד ופורטוגל להוציא אזרחות אירופאית, פעלו עשרות אלפים של ישראלים להגשים את החלום, אולם יחד עם זאת ישנם גורמים בפורטוגל שאינם ראו בעין יפה את הפרסומים והמסחור בדרכון לכאורה,
ואכן הובאה לממשלת פורטוגל הצעת חוק המבקשת להקשיח את התנאים ל- הוצאת דרכון פורטוגלי,

אולם הצעה זו כרגע לא עברה בינתיים.
ואכן מרגע שישראלים שמעו על ההצעה הביקוש לאזרחות עלה במאות אחוזים מהחשש שאולי בעתיד ההצעה להקשיח את התנאים תעלה שוב.

נכון להיום אין חשש כי הזכאות לאזרחות תיגמר מחר, אולם עדיין כל מי שחולם על מדינה אירופאית שהיא באמת יפה ועם אנשים מאוד חמים וטובים וקהילה יהודית מפוארת, כדי לו למהר ולהגשים את החלום.

למשרדנו ניסיון עשיר בייצוג מבקשי אזרחות אירופית והגשים בהצלחה ללא מעט מבקשים את החלום.

משרדנו יבדוק עבורכם בדיקת זכאות ראשונית ללא התחייבות ובמידה ותמצאו מתאימים תוכלו להתחיל בתהליך להגשמת החלום.

אם גם אתם חולמים להיות תושבי אירופה אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטפסים אשר באתר או בטלפון על מנת לבדוק את זכאותכם ל- דרכון פורטוגלי כבר היום.

שאלות ותשובות בנוגע ל- אזרחות אירופאית

כידוע אחד הדרכים להוכיח זיקה לצאצאי מגורשי ספרד הוא שם המשפחה! אולם יש להבין כי זו רק עוד דרך להוכחה של, זיקה למגורשים וישנם דרכים נוספות להוכחה כך שאם שמכם איננו מופיע יש לבדוק לעומק עוד פרמטרים.

לצערנו ילדים קטינים לא יקבלו את האזרחות אוטומטית ויש להגיש בקשה נוספת.

יש להבדיל בין רישום משטרתי לבין הרשעה, כאשר רישום תיק משטרתי אשר נסגר מחוסר עניין לציבור או חוסר ראיות, איננו פוגע בבקשה להתאזרחות!

אולם הרשעה בבית המשפט יכולה לסכל את תהליך התאזרחות.

טווח המחירים בשוק להוצאת אזרחות אירופאית נא בין 6500 ש"ח לא 11,000 ומשתנה בין עורך דין לעורך דין וכמובן תלוי בפרמטרים נוספים כגון כמה אנשי מאותו משפחה מצטרפים לתהליך, האם יש להוציא תעודת לידה ממדינות כגון מרוקו ועוד. לקריאה על עוד על אזרחות אירופאית מחיר לחץ

אדם המחזיק דרכון אירופאי פורטוגלי פטור מהוצאת ויזה לארצות הברית וכמובן עוד 177 מדינות בעולם. 

אדם אשר מחזיק דרכון אירופאי, נהנה מכניסה חופשית ללא צורך בויזה לכ- 177 מדינות בינהם ארצות הברית ואוסטרליה, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי למחזיק בדרכון.

קצת על צוות משרדנו

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

דילוג לתוכן