לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

איך מחדשים תוקף דרכון פורטוגלי?

חידוש תוקף הדרכון הפורטוגלי שלכם הוא תהליך הכרחי ופשוט, בין אם אתם ישראלים המחזיקים בדרכון פורטוגלי או אזרחי פורטוגל המתגוררים בישראל. כמו כן, הדרכון הפורטוגלי שלכם הוא מסמך יקר ערך, והבטחת תוקפו חיונית לצרכים רבים. לשם כך, במדריך הקרוב נכיר את השלבים לחידוש הדרכון הפורטוגלי שלכם.

 

זכאות לחידוש דרכון פורטוגלי

לפני תחילת תהליך החידוש, חשוב לוודא שאתם עומדים בקריטריונים לזכאות. כדי לחדש דרכון פורטוגלי, עליכם בראש ובראשונה להיות בעלי דרכון פורטוגלי שתוקפו עתיד לפוג. כמו כן, רבים נוהגים לשכוח מהדרכון הפורטוגלי ולא יודע לענות על השאלה – כמה זמן דרכון צריך להיות בתוקף? כשזה נוגע לדרכון פורטוגלי, התשובה היא 10 שנים. במידה ואתם מתקרבים ל-10 השנים הללו, הגיע הזמן לחדש את הדרכון.

זכאות לחידוש דרכון פורטוגלי

איך מחדשים דרכון פורטוגלי?

עכשיו אחרי שהבנו מה הם התנאים בסיסיים לזכאות לחידוש הדרכון, הגיע הזמן להבין איך זה עובד. לפני שנרחיב על אופן החידוש, חשוב לזכור שדרכונים פורטוגלים מונפקים היום באופן ביומטרי, עניין שמקל על התהליך בהיבט של המסמכים שצריך לספק במהלך חידוש הדרכון. כמו כן, קיימות שתי דרכים מרכזיות לחידוש דרכון פורטוגלי: חידוש דרך שגרירות פורטוגל בישראל, וחידוש הדרכון בפורטוגל.

 

חידוש הדרכון דרך השגרירות

כבעלי אזרחות פורטוגלית, אתם זכאים לקבל שירותים קונסולים משגרירות פורטוגל בישראל. בין השירותים הללו, ניתן גם לחדש את הדרכון הפורטוגלי שלכם. יחד עם זאת, חידוש דרכון בשגרירות פורטוגל בישראל כרוך בקביעת תור ובהמתנה, כזאת שעלולה להתפרס על פני חודשים. לשם כך, חשוב להיות ערניים לתאריך התפוגה של הדרכון שלכם, כך שתוכלו לקבוע תור לחידוש הדרכון ולא תיקלעו למצב בו יש בידכם דרכון שפג תוקפו. לשם כך, תוכלו ליצור קשר עם שגרירות פורטוגל בישראל, או באמצעות שליחת מייל או באמצעות יצירת קשר טלפוני.

דרכון פורטוגלי

חידוש הדרכון הפורטוגלי בפורטוגל

במידה ואתם נמצאים בפורטוגל, חידוש הדרכון בפורטוגל עצמה היא הדרך הפשוטה ביותר לחדש את הדרכון. ברוב המקרים, חידוש הדרכון בפורטוגל יהיה קל ומהיר יותר ביחס לחידוש בדרכון דרך שגרירות פורטוגל בישראל. עם זאת, האופציה הזאת כרוכה בנוכחות פיזית בפורטוגל. אם בכל מקרה אתם מתכננים להגיע לפורטוגל, קחו בחשבון את אפשרות חידוש הדרכון, כך תוכלו להקל על עצמכם ולהבטיח לעצמכם דרכון פורטוגלי תקף ל-10 השנים הבאות.

 

חידוש דרכון פורטוגלי – כך תעשו את זה נכון

חידוש תוקף הדרכון הפורטוגלי שלכם הוא תהליך הכרחי שיש להיערך אליו בצורה מתאימה עוד לפני סיום תוקפו של הדרכון הנוכחי. בהתאם, חשוב להתחיל את תהליך החידוש הרבה לפני תאריך התפוגה של הדרכון שלכם כדי להימנע ממצב בו הדרכון שלכם כבר לא תקף, ויחד עמו גם ההטבות שנלוות אליו כבר לא תקפות.

כדי לחדש את הדרכון, תצטרכו לבחור באחת משתי האפשרויות: חידוש בשגרירות פורטוגל בישראל, או חידוש הדרכון בפורטוגל. כך או אחרת, אל תבזבזו את הזמן ומהרו לקדם את התהליך, בהצלחה!

 

כמה זמן דרכון צריך להיות בתוקף

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן