לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

בדיקת סטטוס דרכון פורטוגלי

זהו לא סוד כי ההמתנה לדרכון פורטוגלי יכולה לקחת חודשים ארוכים ולעיתים אף תחצה המתנה של 24 חודשים.

ההמתנה ל- אזרחות פורטוגלית מלווה בעיקר באי ודאות שכן מדובר במצב בו הבקשה מונחת על שולחנו של משרד הפנים הפורטוגלי ומטופלת על ידי פקיד מקומי אשר יבחן את הבקשה ויקבע אם מתקיימים כל התנאים הקבועים בחוק.

אם כן כיצד בשלב ההמתנה לאזרחות הפורטוגלית ניתן בכל זאת לעקוב אחרי סטטוס הבקשה ולוודא כי היא מטופלת ומתקדמת לפי הקצב הנדרש. במאמר זה נעמוד על האפשרויות לעקוב אחרי התקדמות הבקשה ונראה מה ניתן לעשות.

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

 

מספר המעקב – הכלי הנוח ביותר למעקב אחרי סטטוס הבקשה

מספר המעקב הינו מספר ייחודי באמצעותו ניתן להיכנס בכל רגע נתון ללינק של אתר משרד המשפטים הפורטוגלי ולבדוק באיזה שלב נמצאת הבקשה שלכם. באתר זה תוכלו גם לראות הודעות ממשרד המשפטים הפורטוגלי ובמידת הצורך ככל וצריך להשלים מסמכים תוכלו למצוא את ההודעה הרלוונטית באזור האישי שלכם.

שימוש במספר המעקב הוא קל ופשוט ואינו דורש דבר מלבד העתקתו לתוך הלינק הפורטוגלי וצפייה בסטטוס הבקשה. זכרו לבקש מעורך הדין המטפל בבקשתכם לקבל מספר מעקב בעת הגשת הבקשה. באופן זה תוכלו להיות רגועים ולדעת כי בקשתכם מטופלת על הצד הטוב ביותר.

 

השלבים בהתקדמות בקשת האזרחות

כאשר הכנסתם את מספר המעקב בלינק הייחודי של משרד הפנים הפורטוגלי תוכלו להבחין בשבעה  שלבים המופיעים בו כאשר כל שלב בוחן אבן דרך אחרת בדרך לדרכון המיוחל. תשומת ליבכם כי שלב 1 הינו השלב הארוך ביותר ועלול להימשך עד תקופה של 12 חודשים ממועד הגשת הבקשה.

שלב 4 הינו השלב הקריטי ביותר שכן בשלב זה יבחנו המסמכים שהגשתם ובמידת הצורך תתבקשו להשלים מסמך או לצרף מסמך נוסף לפי הדרישה. קחו בחשבון שככל והעבודה המקדימה תתבצע על הצד הטוב ביותר טרם הגשת הבקשה סטטוס הבקשה שלכם יתקדם מהר וללא עיכובים. חסר במסמך או מסמך שאינו תקף יגרום לעיכוב משמעותי בטיפול בבקשה.

מעכב נכון אחרי סטטוס התקדמות הבקשה יגלה לכם מוקדם ככל שניתן את החוסר או ההשלמה המתבקשת כך שתוכלו לפעול מהר במידה וצריך להשלמת החסר. מספר מעקב חשוב מאוד לצורך טיפול נכון בבקשה ומסיבה זו מומלץ להתעקש לקבלו ולא לוותר עליו.

משרד עורכי דין פורטוגלי מלווה

כאשר אתם בוחרים את עורך הדין שלכם זה שיטפל לכם בבקשת האזרחות הקפידו לוודא כי הוא מתחזק קשרים עם משרד עורכי דין פורטוגלי מלווה אשר לו היכולת לטפל בבקשה פיסית בפורטוגל. משרד עורכי דין מלווה חשוב מאוד לצורך טיפול בבעיות מקומיות שמתעוררות. משרד עורכי דין מקומי הוא מעין תחנה מקומית אשר לה היכולת לפתור את הדברים מיד וללא כי עיכוב.

 

התנהלות מול משרד הפנים הפורטוגלי

אופציה זו אינה המומלצת ביותר לצורך בדיקת סטטוס התקדמות הבקשה שכן משרד הפנים הפורטוגלי אינו אוהב שמציפים אותו בשאלות ובקשות. זכרו כי בימים אלו מתמודדים פקידי הממשל בפורטוגל בעומס חריג של פניות עבור אזרחות פורטוגלית ולכן מומלץ לפנות אליהם בשאלות אך ורק כאשר הדבר נחוץ.

ניתן לפנות למשרד הפנים הפורטוגלי באמצעות כתובת המייל המופיעה באתר או באמצעות הטלפון כפי שמופיע על גבי טופס פתיחת הליך הניתן במעמד הגשת הבקשה.

 

בדקו את הדופק אך היו סבלניים

זכרו כי תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית הינו ארוך וממושך. לעיתים שלב מסוים יכול לקחת חודשים ארוכים ונדמה כי הבקשה תקועה. מומלץ להיכנס לאתר אחת לשבועיים  ולבדוק כיצד הבקשה מתקדמת.

ככל וישנה תקלה או הודעה כי יש להשלים מסמך או לתקנו מומלץ לפנות באופן מידי לעורך הדין המטפל בבקשה ולעדכן אותו בדבר הודעה זו. תיקון המסמך או השלמתו יחזירו את סטטוס הבקשה במהירות האפשרית למסלול הנכון ללא עיכוב ניכר.

משרד עו"ד ישראל מזרחי ושות' מתמחה בהוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים צאצאי גירוש ספרד. למשרדנו מאות לקוחות מרוצים המחזיקים באזרחות פורטוגלית. אם גם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה הנכם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ואנו נדאג ליצור אתכם קשר בהקדם.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן