לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לפורטוגל במסגרת הביקור ביעד

פורטוגל נמנית בין היעדים הפופולריים ביותר בקרב מטיילים מישראל ובצדק – יש בה חיי לילה תוססים, חוויה קולינרית מדהימה, מזג אוויר לוהט (תרתי משמע) והמון אטרקציות לגדולים ולקטנים. אבל לפני שאתם אורזים מזוודה, אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. מה כלול בביטוח וכמה זה עולה? כל התשובות ממש כאן.

 

ביטוח נסיעות לפורטוגל – חופשה בראש שקט

חופשה בפורטוגל טומנת בחובה הזדמנויות רבות ליצירת רגעים בלתי נשכחים – היא מפורסמת בזכות נופים עוצרי נשימה, יש בה המון מקומות בילוי צבעוניים, סצנת השופינג בה מהממת והאוכל וואו. לצד כל אלה, ישנם גם לא מעט סיכונים – הרעלת מזון, תאונה עם רכב שכור, פציעת ספורט ימי ואתגרי ועוד לא לקחנו בחשבון מצבים רפואיים שקדמו לנסיעה ודורשים התייחסות ועיכוב בהגעת כבודה.

לכל אלה ועוד, ניתן מענה באמצעות פוליסת הנסיעות אשר כוללת את כל הביטוחים להם אתם זקוקים במסגרת החופשה – ביטוח צד ג', ביטוח רפואי, פיצוי בשל עיכוב בהגעת כבודה, כיסוי בגין ביטול או קיצור הנסיעה מסיבות רפואיות ועוד. אם כך, מדובר במוצר חובה שכדאי לרכוש כמה שיותר זמן מראש – זו הדרך היחידה בה תוכלו לתכנן את החופשה בנחת ולהיות בראש שקט.

 

ביטוח נסיעות בהתאם ליעד – מה כולל ביטוח נסיעות לפורטוגל?

בטח תסכימו שנופש בפורטוגל הצבעונית שונה בתכלית מחופשה אורבנית בניו יורק או חופשת סקי בצרפת. בהתאם, פוליסת הביטוח תהיה שונה וגם המחיר. פוליסת הביטוח הבסיסית לפורטוגל כוללת ביטוח רפואי, ביטוח צד שלישי ואיתור וחילוץ. כמו כן, ניתן להרחיב את הביטוח בהתאם לסגנון החופשה המועדף עליכם והפעילויות שאתם מתכננים לקחת בהן חלק במהלך החופשה.

למשל, חלק גדול מהנופשים בפורטוגל מתכננים להשתתף בפעילויות ספורט ימי, הנכללות בפוליסת הביטוח תחת כיסוי ספורט אתגרי. נופשים אחרים משלבים את החופשה ביעד האקזוטי עם עסקים ולוקחים עמם מחשב נייד עבורו כדאי לרכוש כיסוי בגין אובדן או גניבה. לפרטים נוספים ורכישת ביטוח בשיתוף אתר הרפליי לחצו כאן.

 

עולה עולה לנו, כמה זה עולה לנו?

שאלת השאלות ולמען האמת – ברוב המקרים, לא הרבה. למשל, אם אתם צעירים (עד גיל 60), בריאים ומתכננים חופשה שאיננה עולה על שבועיים, תיפרדו בממוצע מ-2-3 דולר ליום בסך הכל. מעוניינים להרחיב את הביטוח לספורט אתגרי? זה יעלה לכם 0.5 דולר נוסף. ומה לגבי תוספת כבודה? כ-0.4 דולר.

הרחבות נוספות שניתן לרכוש בתוספת תשלום כוללות כיסוי עבור מצב רפואי קיים, הריון עד שבוע 32, ציוד יקר ערך, ספורט חורף ועוד. לסיכומו של דבר, אם אתם מתכננים חופשה בפורטוגל, ביטוח נסיעות הוא הדרך היחידה בה תטוסו בראש שקט וידיעה כי בזמן אמת יש מי שידאג לאינטרסים שלכם, לרבות פיצוי במקרה הצורך, שינוע ועוד. איך אומרים? העיקר הבריאות.

ביטוח נסיעות לפורטוגל – חופשה בראש שקט

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן