לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

האם כדאי בכלל לקחת משכנתא?

משכנתא היא הלוואה לתקופה ארוכה. לא כל יום לקוחים משכנתא ומי שלוקח הלוואה כזו לא לוקח אותה כשיש לו ברירה אחרת… האם הלוואת משכנתא היא משתלמת? התשובה היא כן. גם אם יש לאדם בעל ידע כלכלי, מיליון שקל נזילים הוא יעדיף למנף אותם ולקחת תמורתם משכנתא  מאשר לרכוש דירה ללא משכנתא… למה כדאי לקחת משכנתא? ריכזנו לכם כאן מידע בנושא. מקווים שהוא יהיה לכם לתועלת.

 

מהי משכנתא?

משכנתא היא הלוואה הנלקחת תמורת שיעבוד נכס קיים. הגוף המממן מחזיק זכויות על הנכס הממושכן כל עוד והלוואת המשכנתא לא מסולקת. רק לאחר פירעון כל ההלוואה רישום המשכנתא מסולק וזכויות הדירה המלאות נשארות אך ורק של הלווה. הלוואה כזו ניתנת לפריסה לתקופה של עד שלושים שנה והיא כפופה לרגולציה של בנק ישראל. למרות כל זאת היא בעלת יתרונות רבים.

 

יתרונות הלוואות משכנתא

  • הלוואה בריבית נמוכה –  הריבית על הלוואות המשכנתא היא ריבית הניתנת אך ורק על הלוואות דיור. ריבית על כל הלוואה עסקית אחרת תהיה יקרה הרבה יותר.
  • הלוואה לטווח ארוך – ניתן לפרוס החזרי משכנתא לתקופה של עד שלושים שנה! לרוב, נוטלי הלוואות מחליטים לסלק את המשכנתא תוך תקופה קצרה יותר.
  • ניתן לנהל משא ומתן על גובה הריבית –  באמצעות ייעוץ משכנתאות ניתן להוזיל את מחיר המשכנתא בצורה משמעותית.
  • הלווה מבוטח – הלווה מבחינתו לוקח משכנתא ומתחייב להחזיר את ההלוואה. אך גם הוא עצמו בטוח והוא יודע שגם אם לא יהיה לו איך לכסות את ההלוואה, הוא יכול למכור את הנכס ולהרוויח – הרי מחירי הנדל"ן רק מטפסים בשנים האחרונות וכך ערך הכסף שלו נשמר.
  • הלוואת משכנתא מאפשרת מינוף הון – באמצעות ההון העצמי שלכם, אתם יכולים לקבל הלוואה גדולה יותר בתנאים טובים ובכך למנף את עצמכם מבחינה כלכלית.

 

מה חשוב לזכור בעת נטילת משכנתא?

כאשר לוקחים משכנתא חשוב לזכור כי מדובר בהלוואת לטווח ארוך. כל שינוי באחוז בודד במשכנתא, עלול להתבטא בעשרות אלפי שקלים ואפילו יותר. מה עושים כדי לצמצם סיכונים ולהוזיל את עלויות המשכנתא בצורה טובה ככל הניתן? פונים לקבל ליווי של יועץ משכנתאות לאורך תהליך לקיחת המשכנתא.

כבר עכשיו כדאי שתפנו אל היועצים המומחים בתחום: משכנתא אינפו – יועצי משכנתא מובילים בארץ. על פי נתונים שפורסמו ניתן לראות כי משכנתאות שנלקחו עם ליווי מקצועי היו זולות משמעותית ממשכנתאות שנלקחו בצורה עצמאית.

חשוב לשים דגש בעת נטילת משכנתא על בניית תמהיל משכנתא מותאם לצרכים האישיים שלכם. תמהיל המשכנתא הוא הרכב תיק המשכנתא. כל הלוואה מכילה מסלולי ריבית שונים בהתאם לבחירת הלווה. את מסלולי הריבית הללו חשוב לבחור בקפידה. לא כל מסלול יתאים לכל אחד וניתן להתאים את המסלולים בהתאם לנתונים המשתנים.

יועץ משכנתאות

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן