לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

הבנת תפקידו של יועץ משכנתאות: כל מה שצריך לדעת

קבלת משכנתא היא הליך מורכב ולעיתים מבלבל עבור רבים מאיתנו. יועץ משכנתאות מקצועי יכול לסייע רבות בתהליך זה, ולחסוך זמן יקר ומאמץ רב. במאמר זה נסקור את הנקודות החשובות ביותר שיש להבין על תפקידו של יועץ משכנתאות התורם למקסם את הצלחת תהליך קבלת המשכנתא

 

מהו תפקידו של יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות הוא איש מקצוע שתפקידו ללוות את הלקוח בכל שלבי תהליך המשכנתא. היועץ מכיר היטב את התחום ואת הדרישות של הבנקים השונים. היועץ יעזור ללקוח להבין מהן האפשרויות השונות העומדות בפניו ומה מתאים לו ביותר מבחינה כלכלית.

הוא ידריך את הלקוח כיצד להתכונן לפגישה עם הבנק, ילווה אותו לפגישות ויסייע במילוי הטפסים והבקשות. בנוסף, היועץ ינהל משא ומתן עם הבנקים על מנת להשיג עבור הלקוח את התנאים הטובים ביותר. היועץ גם יוכל להשוות בין מספר הצעות מבנקים שונים כדי למצוא את הפתרון האופטימלי עבור הלקוח.

יועץ משכנתאות

יתרונות העבודה עם יועץ משכנתאות

חיסכון בזמן, היועץ יטפל במרבית התהליכים הבירוקרטיים במקום הלקוח. בנוסף המומחיות שלו הבא לידי ביטוי בידע המקצועי והניסיון בתחום. כמו כן, יועץ משכנתאות מתמחה בניהול מו"מ על תנאים, היועץ ינהל משא ומתן עם הבנקים להשגת תנאים טובים.

ייעוץ טוב גם מאפשר הצעת מגוון האפשרויות הקיימות. ייעוץ זה יהיה גם אובייקטיבי והיועץ פועל לטובת לקוחו ולא לטובת הבנק. יש לזכור גם שיועץ משכנתאות יכול לסייע בהשגת משכנתא חוץ בנקאית שעשויים, במקרים מסוימים, להיות כדאית יותר ממשכנתא בנקאית.

 

איתור יועץ משכנתאות מתאים

יועץ משכנתאות איכותי צריך מגוון תכונות כגון: ניסיון, ככל שליועץ יש יותר שנות ניסיון, כך גדלים הסיכויים שיוכל להוביל תהליך מוצלח. כמו כן כדאי לקבל המלצות ממכרים ולקרוא ביקורות מלקוחות קודמים. רישיון בתוקף צריך להיות תנאי חובה לעבודה עם יועץ משכנתאות. לפני כניסה לקשר עם יועץ כדאי גם לברר מה מקור ההכנסה של היועץ ולהימנע מניגוד עניינים. אסור גם להתעלם מתחושת בטן, חשוב להרגיש שקיימת כימיה טובה עם היועץ.

יועץ משכנתאות

עלויות שירותי יועץ משכנתאות

יש לברר מראש מהי העמלה המדויקת אצל היועץ מולו פועלים, ולעיתים אף ניתן לנהל משא ומתן על גובה העמלה. גובה העמלה משתנה בהתאם למאפייני התיק. תיק מורכב יעלה יותר מליווי מלא של תיק משכנתאות רגיל. המורכבות יכולה להיות מושפעת, למשל, מהליך פשיטת רגל. בנוסף יש לשים למשמעות הביטוי "ליווי מלא" שכן יועצי משכנתאות שונים עשויים להגדיר זאת באופן שונה.

יעשנם גם תעריפים  שונים למחזור משכנתא ועבור תיק איחוד הלוואות משולב עם מחזור משכנתא. יועץ משכנתאות מקצועי יכול לסייע רבות בהובלת תהליך קבלת המשכנתא ביעילות ולהבטיח שהלקוח יקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורו. על ידי בחירת יועץ איכותי ומנוסה, ניתן לחסוך זמן וכסף רב בדרך להגשמת הבית החדש.

יועץ משכנתאות

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן