לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מפורטוגל ועד אמריקה: הכירו את הסים הוירטואלי שישפר את החופשה שלכם בחו"ל

כולם אוהבים לנסוע לחופשה מרגשת במדינות רחוקות, אבל  אחד הדברים המעיקים ביותר שצריך לדאוג להם, זה הצורך להישאר מחוברים לאינטרנט זמין ואיכותי בזמן החופשה. רובנו פשוט קונים חבילת גלישה יקרה מהמפעיל שלנו או מסתובבים כמו משוגעים ומחפשים רשת WiFi חינמית בכל בית קפה או קניון. אבל יש פתרון הרבה יותר נוח וחכם – סים ESIM. בואו נגלה יחד מהו הסים המהפכני הזה ואיך הוא יכול לשדרג לכם את החופשה הבאה.

 

מה זה בכלל ESIM?

הסים החדש והטכנולוגי ESIM זה בעצם סים וירטואלי מובנה במכשיר הטלפון שלכם. במקום להכניס כרטיס SIM פיזי, אתם יכולים פשוט להוריד פרופיל סים דיגיטלי למכשיר שלכם ולהתחבר לרשת סלולרית מקומית בחו"ל. המון יצרניות מובילות כמו אפל, סמסונג וגוגל כבר תומכות בטכנולוגיית eSIM במכשירים שלהן, אך חשוב לציין כי לא כל המכשירים של כל החברות תומכת בטכנולוגיה זו.

 

הנוחות הבלתי מתפשרת

הדבר הכי מדהים ב-eSIM זה הנוחות שהוא מספק. אתם לא צריכים לרוץ לחנויות או לעמדות בשדה התעופה ולקנות סים מקומי. במקום זה, אתם יכולים לרכוש ולהפעיל פרופיל eSIM בקלות דרך אתר או אפליקציה לפני שאתם יוצאים לטיול. ברגע שאתם נוחתים, אתם מחוברים ישר לרשת המקומית בלי שום התעסקות. חיבור ESIM ארצות הברית, אירופה או אפריקה- בכל מקום בעולם זה יהיה קל, זמין ונוח עבורכם.

כרטיס ESIM

חיסכון בכסף

עם eSIM אתם יכולים לחסוך הרבה כסף על חבילות הגלישה בחו"ל. ספקי eSIM מציעים בדרך כלל מחירים תחרותיים הרבה יותר מאשר המפעילים שלכם. בנוסף, אתם משלמים רק על הגלישה שאתם צריכים ולא על חבילות יקרות שיש בהן יותר ממה שאתם צריכים.

 

גמישות ונגישות

עם כרטיס SIM רגיל, אתם מוגבלים לרשת אחת. אבל עם eSIM, אתם יכולים לשמור כמה פרופילים על המכשיר שלכם ולעבור ביניהם בקלות. זה אומר שאפילו אם אתם מבקרים בכמה מדינות, אתם יכולים להתחבר בקלות לרשת המקומית בכל מקום בעולם. למעשה,

 

שימור המספר שלכם

אחד הדברים המבאסים בלקנות סים חדש בחו"ל זה שאתם בדרך כלל צריכים מספר חדש ולתת אותו לכל מי שצריך ליצור איתכם קשר. עם eSIM, אתם יכולים להמשיך להשתמש במספר הרגיל שלכם ליוצאים ולקבל את הנכנסים דרך ספק ה-eSIM. ככה אף אחד לא צריך לדעת שבכלל טסתם לאיזושהי חופשה.

 

לסיכום

אז אם גם אתם מאלה שאוהבים להישאר מחוברים גם בחופשה בחו"ל, אבל לא מוכנים לשלם מחירים מופקעים או להתפשר על איכות החיבור, eSIM הוא בדיוק הפתרון בשבילכם. עם הנוחות, החיסכון והגמישות שהוא מציע, ה-eSIM הזה פשוט מתנה משמיים לכל מטייל. אז בחופשה הבאה שלכם, תשכחו מסימים פיזיים וכל החפירה הזאת – תעברו ל-eSIM ופשוט תיהנו מחופשה מרגשת, עם חיבור זמין ורציף ללא הפסקה!

תמונת ESIM

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן