לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מה ההבדל בין השתלת שיער בשיטת DHI לבין שיטת FUE?

השתלות שיער הפכו לאחת הפרוצדורות הקוסמטיות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות. אובדן שיער יכול להיגרם מסיבות שונות כגון גנטיקה, מצב בריאותי, תרופות או לחץ נפשי. שתי השיטות הנפוצות ביותר להשתלת שיער הן DHI ו-FUE. במאמר זה, נבחן את ההבדלים העיקריים בין שתי שיטות אלה, כולל היתרונות והחסרונות של כל אחת.

 

FUE – Follicular Unit Extraction

FUE היא טכניקת השתלת שיער שבה מוציאים זקיקי שיער בודדים (1-4 שערות) מאזור התורם (בדרך כלל בחלק האחורי של הקרקפת) באמצעות מכשיר מיוחד. לאחר מכן, שותלים את הזקיקים באזור המקבל (האזור הדליל או הקירח). התהליך מתבצע תחת הרדמה מקומית והחלמה אורכת בדרך כלל כמה ימים. למידע נוסף בנושא מומלץ לפנות אל אתר https://drzrian.co.il/השתלת-שיער-בשיטת-dhi-או-fue-מה-עדיף.

 

DHI – Direct Hair Implantation

DHI היא גם טכניקת השתלת שיער, אך בשונה מ-FUE, הזקיקים מושתלים ישירות לאזור המקבל באמצעות מחט חלולה מיוחדת בלי צורך בהכנת ערוצים מראש. השיטה מתבצעת גם כן תחת הרדמה מקומית אך לרוב דורשת זמן החלמה קצר יותר בהשוואה ל-FUE.

השתלת שיער ישירה

מספר השתלים בכל פעולה

בשיטת FUE ניתן להשתיל בדרך כלל 2000-5000 שתלים בכל פעולה. בשיטת DHI ניתן להשתיל בסביבות 3000-6000 שתלים בכל פעולה. לרוב השתלת שיער בשיטת DHI מאפשרת השתלת כמות גדולה יותר של שתלים בכל פעולה בזכות הדיוק הרב של השיטה.

 

משך הפרוצדורה

השתלת השיער בשיטת FUE נמשכת בדרך כלל יום שלם או יותר, תלוי בכמות השתלים וגודל האזור המושתל. בניגוד לכך, השתלת שיער בשיטת DHI דורשת בסביבות 4-8 שעות, זאת בזכות השתלה ישירה של זקיקים בלי צורך בהכנת ערוצי השתלה מראש.

 

תקופת ההחלמה

תקופת ההחלמה בשתי השיטות דומה, אך השיטה של DHI נחשבת לשיטה פחות פולשנית ולכן ההחלמה מהירה יותר. בשתי השיטות אדמומיות ונפיחות באזור המושתל מופיעות לרוב ליום-יומיים לאחר הניתוח. בשיטת DHI שיער מושתל נושר לאחר כשבועיים, ונדרשים כ-6 חודשים לראות תוצאות סופיות. בשיטת FUE נשירה של השיער המושתל מופיעה לרוב לאחר כ-4 שבועות ולוקח כ-8 חודשים לצמיחה מלאה.

 

צפיפות ודיוק ההשתלה

בשיטת DHI ניתן להשיג צפיפות ודיוק רב יותר בהשתלה בהשוואה לשיטת FUE. זאת בזכות ההשתלה הישירה ומיקום מדויק של שתלים בעזרת מחט חלולה. בנוסף, בשיטת DHI ניתן להשתיל שתלים בזווית הרצויה והמתאימה למבנה ולכיוון הצמיחה הטבעי של השיער.

 

צלקות

בשתי השיטות אין צלקות בולטות. בשיטת FUE נשארים סימנים קטנים וקשים לזיהוי של נקודות דקירה באזור התורם והמקבל. בשיטת DHI השארות צלקות או סימני שאיבה קטנים יותר בזכות השימוש במחט יותר דקה, ולכן סימני ההשתלה כמעט ואינם נראים.

 

מחיר

מחיר ההשתלה נקבע לרוב לפי כמות השתלים. מכיוון ששיטת DHI מאפשרת השתלת כמות גדולה יותר של שתלים בכל פעולה והיא מבוצעת ע"י מומחים, היא נחשבת לשיטה יקרה יותר מ-FUE. אך בסופו של דבר העלות תלויה במטופל עצמו, באזור הגיאוגרפי ובקליניקה.

 

התאמה ויתרונות

שתי השיטות מתאימות לרוב האנשים וניתן להשתמש בהן להשתלה באזורים שונים כגון קו שיער קדמי, שיער דליל בקודקוד או באזורי מפרצים. עם זאת, שיטת DHI מספקת תוצאות טובות יותר בכל הקשור לצפיפות, דיוק וזווית ההשתלה. היא מתאימה לאנשים עם אזורי דילול מוגבלים או למי שרוצים תוצאות טבעיות ביותר. שיטת FUE מתאימה יותר להשתלה באזורים גדולים.

השתלת שיער

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן