לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

חיי לילה בפורטוגל ליסבון כל המידע!

חיי לילה בפורטוגל ליסבון

היא עיר הבירה של פורטוגל ואחת הערים היפיפיות והצבעוניות באירופה. חיי הלילה של ליסבון מציעים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות ומתאימים את עצמם לכל אחד ואחד.

ליסבון היא עיר הבירה הפורטוגלית ומציעה מגוון רחב של מועדוני לילה, מסעדות וברים וחיי לילה תוססים. למרות ריחוקה הגיאוגרפי היחסי מערי בירה אירופאיות אחרות ליסבון לא נופלת מברלין לדוגמא ומגוון האפשריות בה מגוון.

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

 

נתונים על העיר ליסבון בפורטוגל

ליסבון מרוחקת מישראל כשש שעות טיסה בדיוק. מידע זה מתייחס לטיסה ישירה היוצאת מתל אביב ונוחתת בליסבון. המטבע בו משתמשים בליסבון כמו בכל שאר מדינות החברות בגוש האירו הוא היורו אשר שווה ל- 4.5 שקלים לערך.

אמנם עלות המחייה בפורטוגל זולה יותר מישראל אך בילוי בעיר ליסבון עלול להוציא מכיס התייר סכומי כסף גדולים. משכורת ממוצעת בפורטוגל הינה 600 יורו לחודש בהשוואה לאזרח הישראלי המשתכר כ- 8000 ₪ לחודש שהם לערך 2200 יורו.

פאדו בליסבון – מוזיקה פורטוגלית – המוזיקה של חיי לילה בפורטוגל ליסבון

פאדו זהו סגנון מוסיקלי פורטוגלי. את זמרי הפאדו מלווים שתי גיטרות האחת גיטרה קלאסית והשנייה גיטרה פורטוגלית. סגנון מוסיקלי זה מסמל געגוע ועצבות. מקורו של סגנון מוסיקלי זה טמון במאה ה-15 כאשר נשים פורטוגליות היו מבכות על בעליהן אשר הפליגו לתקופות ממושכות והותירו אותן לבדן.

בפורטוגל נחשב סגנון מוסיקה זה כסגנון מוסיקה מסורתי והוא מושמע בבתי פאדו לתיירים. ניתן לומר כי מוסיקה זו מהווה מעין סממן של פורטוגל וזוהי דרך אחת המוצעת לבילוי.

רשימת מקומות בילוי בפורטוגל – חיי לילה בפורטוגל ליסבון

לתייר המבקר בעיר הבירה הפורטוגלית מוצע שפע רחב של מקומות בילוי במיוחד לקהל הצעיר. מועדונים וברים נמצאים בכל פינה ומקום בעיר ולתייר נותר רק לבחור באיזה אחד מהם יבלה את הערב.

חיי לילה בפורטוגל ליסבון - עו"ד ישראל מזרחי ושות'

 

קחו בחשבון כי, חיי הלילה בליסבון מתחילים בשעות הערב המאוחרות כך שלפני השעה 23:00 אין טעם לצאת ולבלות. מומלץ למבלה הצעיר לבלות את שעות הצהריים המאוחרות בשינה והתכוננות לחיי הלילה הסוערים.

בין מועדוני הלילה ניתן למצוא רשימה בולטת של מועדונים הפתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות. מועדוני הלילה מתרכזים בעיקר ברחוב פורטוגלי מפורסם הנקרא "פינק סטריט". רחוב זה מוכר כרחוב המרכז מגוון רחב של ברים ומועדוני לילה.

חיי לילה בפורטוגל ליסבון – דברים שחייבים לראות בליסבון

חיפוש קצר בגוגל יעלה עשרות דברים שחובה על התייר המבקר בליסבון לראות. אנו כמובן לא נפרט את כולם אך נציין במאמר זה את הדברים החשובים לדעתנו שצריך לראות בעיר ליסבון.

1- מגדל בלםהמדובר במגדל שגובהו מתנשא ל-35 מטרים ממנו ניתן להשקיף אל עבר העיר וליהנות מנוף משגע. בעברו שימש המגדל כשער כניסה לעיר והיום משמש כאטרקציה המחייבת ביקור בה.

2- שוק טיים אאוט- שוק זה הינו שוק מקורה המרכז בתוכו מבחר גדול ושופע של מסעדות ומציע סוגי מזון שונים בטעמים ייחודים.

3- הארמונות של סינטרה- סינטרה הינה עיירה הנמצאת מחוץ לעיר ליסבון ודורשת נסיעה בת 45 דקות לערך. בעייריה נמצאים ארמונות פאר ובהחלט שווה לבקר במקום כטיול של יום מחוץ לעיר ליסבון.

4- bairro alto – שכונה בליסבון יפיפה הבנועה מאבן, אחד המקומות היפים אשר חייבים לבקר בהם כאשר אנחנו מגיעים לליסבון. במקום ניתן למצוא בדרך כלל הרבה ברים ומעדונים ובקיצור חיי לילה תוססים במיוחד. 

תחבורה בליסבון- פורטוגל

מבחינת תחבורה בפורטוגל בעיר ליסבון כמו בהרבה ערים אירופאיות הינה קלה למשתמש. מטרו, אוטובוסים ומוניות הם דבר נפוץ ונמצאים בכל נקודה בעיר. החבורה הציבורית בעיר מתחילה בשעות המוקדמות בבוקר ומסתיימת בשעות הקטנות של הלילה. לתייר המסתובב בליסבון לא תהיה כל בעיה להתנייד בעיר באמצעות תחבורה ציבורית דבר אשר יקל עליו במיוחד בלילות.

 

שימו לב, אמצעי תחבורה נוסף וזמין הוא "אובר". אובר היא אפליקציה חינמית הניתנת להורדה בכל מכשיר סמרטפון. באמצעות האפליקציה ניתן להזמין מונית בכל נקודה בעיר ובכל שעה במהלך היום. ניתן לשלם באפליקציה באמצעות מזומן ישירות לנהג וכן באמצעות אשראי.

רוצה לדעת איכון ללון בפורטוגל >>  בתי מלון בפורטוגל

לא בטוחים בתאריך הנכון מבחינת מזג האוויר קראו כתבה על >> מזג האוויר בפורטוגל או אולי תרצו לדעת יותר על >> תרבות בפורטוגל

למה דווקא היום להוציא דרכון פורטוגלי

אין ספק כי פורטוגל היא מדינה יפיפייה עם מגוון רחב של אטרקציות ואפשרויות לבילוי. פורטוגל היא מדינה הנמצאת פריחה כלכלית ומגוון האפשרויות לתעסוקה והשקעה בה מגוונות. ניתן לראות את ההתעניינות הישראלית בקניית נכס בליסבון והשקעה בעיר.

כיום נפתח לאזרח הישראלי חלון הזדמנויות ייחודי לקבל דרכון פורטוגלי ואזרחות אירופאית. 

לאחרונה גורמים שונים בממשלת פורטוגל מנסים לצמצם באופן משמעותי את האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי ניסיונות אשר נכון לעתה לא צלחו.

אמנם כעת האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי עומדת בעינה אך לא ניתן לדעת כמה זמן ימשך הדבר ומתי תחליט פורטוגל להפסיק את החוק שחוקקה.

דווקא היום כשלא ברור מה ילד יום זהו הזמן להתחיל בהליך ההתאזרחות הפורטוגלית ובסופו של דבר לקבל דרכון פורטוגלי.

רוצה להשוות בין ליסבון לתל אביב מבחינת יוקר המחיה קרא גם >> יוקר המחיה תל אביב ישראל מול פורטוגל ליסבון

קרא עוד על >> 10 דברים שאסור לפספס בליסבון ואם כבר ביקרת בליסבון כדאי לך לא לפספס את פורטו >> חיי הלילה בפורטו ועוד ערים בפורטוגל במדריך שכתבנו >> ערים בפורטוגל.

יש לך דרכון ותרצה לדעת איך מחדשים אז קרא >> חידוש דרכון פורטוגלי.

אזהרה – מאמר זה הנו מאמר אינפורמטיבי בלבד ואיננו נועד לשמש כייעוץ משפטי ובכל מקרה בו אנו מעוניינים להוציא אזרחות, יש להתייעץ עם עורך דין העוסק בתחום ואין הכותב אחראי על שום נזק אשר ייגרם לעושה שימוש במאמר זה.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן