לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

חמישה טפסים שרק נוטריון יכול לתרגם

הגלובליזציה בעולם הביאה לכך שרבים האנשים העובדים לחיות לתקופה ארוכה או קצרה יותר במדינות אחרות בעולם. זה יכול להיות למטרה של עבודה, עסקים, לימודים ואפילו הגירה. בכל מקרה כזה על האדם העובר לארץ זרה או עושה עסקים במדינות זרות, להציג מסמכים רלוונטיים.

מאחר וברוב המדינות קשה למצוא אנשים שיקראו את המסמכים בשפה העברית, יש צורך בתרגום נוטריוני (תרגום של מסמך משפטי המאושרר על ידי נוטריון). ריכזנו עבורכם חמישה סוגים של טפסים ניתן לתרגם רק באמצעות נוטריון.

 

תעודות נישואין

הכוונה כמובן לכל התעודות העוסקות בנושא של זוגיות בין אנשים, כולל תעודות המעידון על נישואין ותעודות המעידות על גירושין. חשוב לתרגם תעודות אלו על מנת להוכיח זוגיות כאשר מעוניינים לעבור למדינה זרה ורוצים לקבל אישור גם למעבר ואפשרות לעבודה גם לבן או בת הזוג.

כמו כן, לא פחות לא חשוב גם במידה ויש תעודת גירושין לתרגם אותה, על מנת לעסוק בנושאים כגון חזקה על הילדים או רצון להתחתן שנית עם בן או בת זוג אחרים – במקרה כזה חובה שתהיה תעודת גירושין במידה והייתם נשואים בעבר כדי שלא תיחשדו בביגמיה.

תעודות נישואין

תעודות לידה

תעודות המעידות על לידה או פטירה של אדם גם הן חייבות בתרגום נוטריוני על מנת לקבל הכרה במדינות זרות. תעודות בסגנון זה חשובות כדי להוכיח את ארץ המוצא במידה ומבקשים אזרחות במדינה זרה וכן לעיתים הם נדרשות בשביל תשלומי קצבאות או תגמולים בעקבות אירועי עבר.

האשרור המשפטי של תעודת אלו חשוב על מנת למנוע מעשי מרמה ושוחד על ידי בעלי התעודה וכן מידי דורשי התעודה. כך שהדרישה לאישור נוטריוני במקרה זה חשובה מעין כמוה ומהווה הגנה חוקית לשני הצדדים.

 

צו ירושה

תעודות מסוג זה כוללות צו ירושה, צו קיום לצוואה או החלטות בית משפט הקשורות לנושא הירושה. תעודות אלו חשוב שיהיה להן תוקף, משפטי ועל כן רק נוטריון יכול לתרגמן כדי שיהיו תקפות בבתי משפט בכל העולם.

 

תעודת זהות

בתעודות אלו נכללות תעודות מזהות וכן תעודות הקשורות בעבודה ובהשכלת האדם. תעודת בגרות ותעודת עוסק מורשה גם הן נכללות תחת קטגוריה זו.

 

מסמכים של חברה בע"מ

חוזים, חשבוניות ותקנו וברה נכללים בקטגוריה זו וחשוב כי יתורגמו על ידי נוטריון על מנת שיהיה להם תוקף משפטי. שירותי נוטריון קיימים בכל הארץ אבל כמובן שבאיזור המרכז תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים. ישנו נוטריון בהרצליה הנותן שירותים רחבי היקף בשפות רבות.

אם אתם מעוניינים בשירות טוב ומקיף הכולל תרגומים לשפות כגון ספרדית, רוסית, צרפתית ואנגלית וממוקם במקום מרכזי ונגיש מכל רחבי הארץ, מומלץ להשתמש בשירותי נוטריון בהרצליה כדי לקבל את השירות הטוב ביותר המהימן ביותר והמקיף ביותר בארץ.

נוֹטָרִיוֹן

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן