לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מהם תנאי הסף לקבלת דרכון פולני?

בתור ישראלים הכניסה לחלק ממדינות העולם לא מתאפשרת לנו. הסיבה לכך היא שהדרכון הישראלי הוא דרכון מסומן, כאשר חלק לא מבוטל ממדינות העולם לא מאפשרות למי שמחזיק בדרכון הזה להיכנס אליהן. בחלק מהמקרים כמו למשל בארצות הברית, בעלי דרכון ישראלי זקוקים לוויזה. אחד הפתרונות למצב הזה היא הוצאה של דרכון זר, ובפרט דרכון פולני.

 

דרכון פולני

דרכון פולני הוא דרכון שאותו מעניקה מדינת פולין למי שמחזיק אזרחות פולנית. חוק האזרחות הפולני מגדיר בצורה די ברורה מי הם הזכאים לאזרחות פולנית, ואם אתם עומדים בקריטריונים הללו תוכלו מיד לקבל את הדרכון הנחשק. למרות שפולין היא כנראה לא המדינה הראשונה שתעלה לנו בראש בהקשר של יעד מועדף לטיול, לדרכון שלה יש שני יתרונות שחשוב מאוד להכיר.

דרכון פולני

היתרונות של אזרחות פולנית

היתרון הראשון שיש לדרכון הפולני הוא שמדובר על דרכון של מדינה החברה באיחוד האירופי. העובדה הזו מאפשרת לכם להיכנס בצורה חופשית לכל מדינות אירופה, לקצר תורים בבידוק ולעבוד באירופה כולה בלי להיות זקוקים לאשרת עבודה מיוחדת כמו כל ישראלי אחר. בנוסף, פולין נמצאת ביחסים טובים עם רוב מדינות העולם כך שאתם יכולים להיכנס כמעט לכל מדינה ללא בעיה.

 

זכאות על בסיס משפחתי

תנאי הסף הראשון שיאפשר לכם בתור ישראלים לקבל דרכון פולני הוא הוכחה על כך שאתם צאצאים למשפחה פולנית. הפולנים מודעים לעובדה שבמהלך מלחמת העולם השנייה יהודים רבים נהרגו בשטח המדינה, וכדי לכפר על הפשעים שנעשו באותם שנים הם מאפשרים לנכדיהם של אזרחי פוליו להוציא אזרחות, גם אם הוריהם לא החזיקו באזרחות הפולנית.

 

הוכחה על הגירה מפולין

עוד אפשרות להוצאת אזרחות היא עבור מי שהיגרו לפולין לפני שנת 1951. הסיבה לכך היא שהפולני מבינים שמי שנמלט מהמדינה בשנים הללו לא בהכרח עשה את זה מרצון אלא כתוצאה מהנסיבות הפוליטיות באותן שנים. סייג חשוב לקריטריון הזה הוא ששירות בצבא זר לרבות צבא ההגנה לישראל פוסל את המועמד מקבלת אזרחות.

 

מה עושה מי שלא עומד בקריטריונים

גם אם אתם לא עומדים בקריטריונים לקבלת האזרחות, עדיין יש דבר אחד שתוכלו לעשות כדי לקבל את האזרחות. פנייה לגוף מקצועי שעוסק במתן אזרחות תוכל לעזור לכם לא רק לקדם בקשה קיימת אלא גם למצוא שורשים בפולין ולהוכיח שאתם אכן עומדים בקריטריונים לקבלת אזרחות. במקרים רבים גם מי שלא חשבו שהם זכאים הצליחו לאחר עבודה מאומצת לזכות בדרכון הפולני הנחשק.

 

לסיכום

הוצאה של דרכון פולני מאפשרת לכם לבקר במדינות רבות בעולם יחד עם העובדה שהיא תאפשר לכם גם לעבוד במדינות איחוד האירופי. הוצאה של דרכון פולני מחייבת אתכם לעמוד במספר קריטריונים. אם אתם לא מצליחים להוכיח שאתם אכן עומדים בהם, תוכלו לפנות לאנשי מקצוע מהתחום שיעזרו לכם להוכיח את הזכאות שלכם.

קבלת דרכון פולני

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן