לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מה היא הכשרתו של מתכנן הפרישה?

בוודאי גם אתם מבינים את החשיבות אשר טמונה בתכנון פרישה. בעזרת תכנון הפרישה גם אתם יכולים לצפות את העתיד ולהיערך לקראתו כמו שצריך, וכך לאפשר לעצמכם איכות חיים גם בחיים שלאחר הפרישה לפנסיה. אז איך מתכננים את הפנסיה? מה היא הכשרתו של מתכנן הפרישה? התשובות לשאלות אלו ועוד, במאמר המקצועי שלפניכם.

 

מי מתכנן לכם את הפרישה?

כדי שתוכלו לסמוך על מתכנן פרישה שהוא יוביל אתכם לפנסיה העתידית הכי טובה שלכם, על מתכנן הפרישה להיות בעל רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר, הכשרה מרובה בתכנון פרישה, כלים מקצועיים מעולם הכלכלה, המס והחוק, וניסיון רב בשטח, שמעיד שאכן הוא יכול לבצע את עבודתו כמו שצריך, ולהוביל גם אתכם לחיים מאושרים ועשירים לאחר הפנסיה.

מתכנן פרישה

קצת על תכנון פרישה

עם בעבר, גיל הפרישה היה כבר צעד אחד לעולם הבא, כיום תוחלת החיים עלתה משמעותית והובילה לכך שאנשים רבים חיים עשרות שנים גם לאחר היציאה לפנסיה, מה שאומר שבאותה התקופה עליהם לסמוך באופן ישיר על קצבת הפנסיה שלהם, כיוון שאין להם אופציה לעבוד ולהרוויח את ההכנסות שלהם ממשכורת מסודרת. בעזרת תכנון פרישה, כל אדם יכול לאפשר לעצמו איכות חיים מקסימלית גם לאחר גיל הפרישה, בו ההסתמכות נתונה בעיקר על כספי הפנסיה שתוכננו מבעוד מועד.

 

מתי מומלץ לבצע תכנון פרישה?

אנשים רבים מתעוררים לתכנון הפנסיה שלהם, רק כשהוא כבר לא אפשרי – כלומר לאחר גיל הפרישה שלהם ברגע שהם מבינים את החשיבות הקריטית בתכנון הפרישה. החוכמה היא להתחיל התכנון הפרישה מוקדם ככל האפשר, על מנת לקבל מרחב ביטחון של זמן ותכנון אשר יובילו למיקסום הרווחים הפנסיונים ותכנון פרישה חכם שייקח בחשבון את כלל הנתונים.

 

מה כולל תכנון הפרישה?

תכנון הפרישה כולל את כלל הנתונים של החיים שאחרי היציאה לפנסיה. מצד אחד יילקחו בחשבון כלל ההכנסות העתידיות על פי הנכסים הפנסיונים שלכם והנכסים הפיננסיים הנזילים ושאינם, כאשר לעומתן יילקחו בחשבון גם ההוצאות החודשיות שלכם שנדרשות לכיסוי מתאים, כמו גם התחייבויות ארוכות טווח, כמו: משכנתא, חובות וכו'.

מתכנן פרישה

אילו עוד נתונים נלקחים בחשבון בעת תכנון הפרישה?

בעת תכנון הפרישה, נלקחים בחשבון גם נתונים נוספים אשר יכולים להשפיע על המערך הכספי שלאחר היציאה לפנסיה. ולכן, תכנון הפרישה יכלול גם את הפן הרפואי, על ידי תשאול ואפיון רפואי שיאפשר לצפות באופן יחסי את העלויות המשוערות של הטיפולים הרפואיים שלאחר גיל הפרישה לפנסיה.

 

לסיכום

תכנון הפרישה על ידי מתכנן פרישה מוסמך עם ניסיון רב, מאפשר לכל אחד לתכנן את החיים שלאחר הפנסיה, בצורה חכמה שלוקחת את כלל הנתונים בחשבון. בעזרת תכנון פרישה מקיף ונכון, יילקחו בשקלול ההכנסות וההוצאות של הפורש העתידי, כמו גם חובות קיימים והוצאות רפואיות צפויות, כך שהפורש יהיה מודע לעתידו הכלכלי, ובמקרה הצורך הוא אף יוכל לשדרג אותו על ידי אלמנטים מגוונים.

. מתכנן פרישה

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן