לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מה לעשות אם אתם רוצים לטוס אבל יש לכם צו איסור יציאה מהארץ?

צו איסור יציאה מהארץ הוא הגבלה חמורה מאד שמערכת המשפט מטילה על אזרח. יש בה פגיעה אמיתית בחופש התנועה ובחירות של כל אדם, לעיתים עוד בטרם הואשם בעבירה כל שהיא. אם זאת צו איסור יציאה מהארץ הוא כלי שיש בו שימוש ולא אחת נדרש טיפול בכדי לבטל אותו. הטיפול בהליך של ביטל הצו הוא אפשרי, אך יש לעשותו בליווי צמוד של עורך דין מתאים.

מהו צו איסור יציאה מהארץ ?

צו אישור יציאה מהארץ הוא סנקציה חמורה המושטת על אדם שיש חשש שהוא יעשה שימוש ביציאה מהארץ לצורך פעולות אסורות. הצו איננו נתפס כעונש, אלא כמכשיר שיש בידי בית המשפט להבטיח שלא תהיה פגיעה בהליך הפלילי או האזרחי המתנהל בעניינו של אותו אדם. המשמעות המיידית של צו איסור יציאה מהארץ היא בכלך שמי שעומד כנגדו צו כזה לא יכול לעבור את ביקורת הגבולות של מדינת ישראל בכל אחד מ23 מעברי הגבול הפועלים במדינה. הצו יחול גם על אדם אשר רכש כרטיס טיסה כדין ושילם עליו במלואו. הסיבות העיקריות בגינן יכול בית המשפט להטיל סנקציה של צו איסור יציאה מהארץ מתקיימות סביב שני מקרים מרכזיים:

  1. היבט פלילי – במידה ואדם נחשד בכך שהוא ינצל את האפשרות לצאת מהארץ על מנת לחמוק מדין פלילי המתנהל בעניינו בזמן מסויים.

  2. היבט דיני משפחה – במידה ויש חשש שהורה, או אפוטרופוס ינסה להוציא קטינים מתוך גבולות המדינה שלא על פי היתר בי ת הדין המתאים.

מערכת המשפט רואה בכלי של איסור יציאה מהארץ סנקציה נוקשה שיש להשתמש בה בצורה מושכלת היות שהיא נושאת עימה פגיעה קשה בחופש התנועה של אדם ובפגיעה בחירות ובכבודו. ההליך של ביטול צו יציאה מהארץ מתבצע עם עורך דין.

מה לעשות אם אתם רוצים לטוס אבל יש לכם צו איסור יציאה מהארץ ?

במידה ועומד כנגדכם ו איסור יציאה מהארץ, צריך להבין כ הנושא מוכר בכל רשויות המדינה, כלומר מערך בתי המשפט השונים, ההוצאה לפועל וכמובן ביקורת הגבולות. לכן אין טעם לנסות ולהגיע אל מעבר הגבול ולקוות שהדברים יפתרו מעצמם. לכן חשוב להבין שביטול צו יציאה מהארץ מתבצע עם עורך דין. לכן יש מספר פעולות שרצוי לבצע על מנת להבטיח שתוכלו לטוס.

  • פניה אל רשות ההגירה ובדיקה האם שמכם מופיע ברשומות של אלו החל עליהם צו איסור יציאה מהארץ.

  • בהנחה שאתם אכן מופיעים ברשימה, ובמידה הצו הוטל עליכם על ידי ההוצאה לפועל, ישנה אפשרות לגשת באמצעות עורך דין ולהגיש בקשה לביטול הצו, הבקשה תהיה מלווה בהטלת סנקציות כאלו ואחרות הבאות להחליף את צו איסור היציאה מהארץ.

  • במידה וצו איסור יציאה מהארץ הוא בהיבט הפלילי או המשפחתי, יהיה עליכם לקבל את אישורו של בית המשפט לעניין וזוהי פעולה לא פשוטה אשר תחייב התערבות מקצועית של עורך דין מומחה על מנת לטפל בהליכים הנלווים לכך. בית המשפט לא מתלהב לשנות את החלטתו בעניין ללא ראיה ממשית המשנה את המצב בתיק המתנהל.

מה לעשות אם אתם רוצים לטוס אבל יש לכם צו איסור יציאה מהארץ

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן