לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

פספסתם את הדרכון הפורטוגלי? אולי אתם זכאים לאזרחות אוסטרית!

אם אתם אזרחים ישראלים שלא הצליחו להוציא דרכון הפורטוגלי, או שאתם סתם מעוניינים לבחון אפשרויות אזרחות נוספות, אתם עשויים להיות מופתעים לדעת שישנה אפשרות שאתם זכאים לאזרחות אוסטרית. קבלת דרכון אוסטרי מציעה מגוון יתרונות והזדמנויות. במאמר זה נדון ביתרונות של אזרחות אוסטרית, כיצד לקבוע אם אתם זכאים לו, ואף נפרט על הליך קבלת דרכון אוסטרי.

 

היתרונות של אזרחות אוסטרית

אזרחות אוסטרית מספקת יתרונות והזדמנויות רבות, ונפרט את המרכזיות שבהן.

אזרחות אוסטרית

פטור מוויזה

כאזרחי אוסטריה, תיהנו מפטור מוויזה לנסיעות לארצות הברית ולמדינות נוספות ברחבי העולם. זה מבטל את הצורך בתהליכי בקשת ויזה מורכבים ובעמלות הנלוות.

 

גישה למדינות מוגבלות גישה לאזרחי ישראל

אזרחות אוסטרית, מאפשרת לבקר במדינות שעלולות להיות להן הגבלות על אזרחים ישראלים. עם דרכון אוסטרי, אתם יכולים לנסוע למדינות אלה מבלי לעמוד בפני מחסומי כניסה.

 

הזדמנויות עבודה

כאזרחי ישראל, העבודה באירופה מוגבלת לעבודות סטודנטים במשרה חלקית או לאישורי עבודה מיוחדים. קבלת אזרחות אוסטרית פותחת מגוון הזדמנויות עבודה ברחבי האיחוד האירופי, ומאפשרת לכם לעבוד, להקים עסקים ולנצל אפשרויות תעסוקה גלובליות.

 

תושבות באירופה

אזרחות אוסטרית מעניקה לכם את הזכות לחיות בכל מדינה באיחוד האירופי ללא מגבלות זמן או היתרים. כמו כן, תוכלו לנצל תנאי הלוואה ומשכנתא נוחים ברכישת נכס, לרבות נכסים להשקעה.

 

השכלה גבוהה בחינם

אזרחי אוסטריה יכולים לקבל השכלה גבוהה בחינם, כולל קצבאות מחיה. זה מספק אפשרות חינוך משתלמת ואיכותית שאינה זמינה בישראל.

 

קביעת זכאות לאזרחות אוסטרית

כדי לקבוע אם אתם זכאים לאזרחות אוסטרית, עליכם לבדוק את הגורמים הבאים.

זכאות לאזרחות אוסטרית

זכאות לפני 1 בספטמבר 2020

הקריטריונים לזכאות לפני תאריך זה כוללים, מי שנולד לפני 1 בספטמבר 1983 לאב אזרח אוסטרי (שהוריו היו נשואים בזמן לידתכם), מי שנולד מחוץ לנישואין לפני 1 בספטמבר , 1983, מי שיש לו אם אזרחית אוסטרית, או מי שנולד לאחר 1 בספטמבר 1983, או שיש לו הורה אחד לפחות שהיה אזרח אוסטרי בזמן לידתו. עם זאת, ישנם שיקולים נוספים, כגון אזרחויות אחרות המוחזקות ושירות צבאי או אזרחי בכוחות שאינם אוסטריים.

 

זכאות לאחר 1 בספטמבר 2020

הקריטריונים לזכאות הורחבו משמעותית החל מתאריך זה. חוק האזרחות האוסטרי מרחיב כעת את האזרחות ליהודים ניצולי שואה שהיו אזרחים או תושבי אוסטריה וצאצאיהם, וכן לאנשים שהיו תושבי אוסטריה אך לא אזרחים.

הקטגוריה האחרונה כוללת את אלה שהיו חסרי אזרחות או שהחזיקו באזרחות במדינות המלוכה האוסטרו-גרמנית לפני מלחמת העולם הראשונה, כמו צ'כיה, סלובקיה, הונגריה, חלקים מרומניה, חלקים מאיטליה וחלקים מיוגוסלביה לשעבר.

 

הליך קבלת דרכון אוסטרי

כדי להתחיל בתהליך קבלת דרכון אוסטרי, יהיה עליכם לאסוף מסמכים ספציפיים, כגון תעודות לידה, תעודות נישואין והוכחה לאזרחות או תושבות אוסטרית עבור בני המשפחה הרלוונטיים. מומלץ מאוד לעבוד עם משרד עורכי דין בעל מוניטין המתמחה בתיקי אזרחות כמו משרד עורכי דין ערן וגנר.

 

משרד עורכי דין ערן וגנר- המשרד המומלץ להנפקת דרכון אוסטרי

למשרד עורכי דין ערן וגנר, שנוסד בשנת 2002, רקורד מוכח בטיפול מוצלח בתיקי אזרחות מורכבים, בייחוד כאלה הנוגעים למסמכים חסרים או המחייבים הליכי ערעור בעקבות דחיות של רשויות. הצוות המנוסה של המשרד מתמחה במחקר גנאלוגי והוא מקיים קשרים חזקים עם קונסוליות ומשרדי ממשלה במדינות הרלוונטיות.

הדבר מגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה בהגשת בקשות להסדרת אזרחות. המשרד מציע מגוון שירותים המותאמים לצרכי הלקוחות, לרבות שירותי VIP הדואגים לאיסוף מסמכים רלוונטיים והכנתם להגשה לרשויות אוסטריות. מבנה העמלות מבוסס על הצלחה, כאשר חלק ניכר ישולם עם קבלת האזרחות האוסטרית. אתם מוזמנים להיכנס עוד היום לאתר המשרד ולהתייעץ על עו"ד וגנר על אזרחות אוסטרית.

 

לסיכום

קבלת אזרחות אוסטרית ודרכון אוסטרי פותחת בפני אזרחי ישראל עולם של הזדמנויות. עם ההרחבה האחרונה של קריטריוני הזכאות, הסיכויים לזכות באזרחות אוסטרית גדלו באופן משמעותי. מומלץ לפנות למשרד עורכי דין מהימן כמו המשרד של עו"ד ערן וגנר, לפתיחה בהליך הגשת הבקשה וקבלת ליווי מקצועי ותוצאות מהירות אם אכן אתם מעוניינים בכך.

דרכון פורטוגזי

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן