לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

רילוקיישן לפורטוגל: למה התהליך יותר קל ממה שאתם חושבים

מעבר למדינה חדשה יכולה להיראות כמו משימה מרתיעה, ומבחינת ישראלים רבים, הרעיון של ירידה מהארץ והתחלה מחדש בארץ זרה יכול להיות מלא באי ודאות ואתגרים. יחד עם זאת, כשמדובר בתהליך רילוקיישן לפורטוגל עם ליווי של המומחים בתחום, ניתן לבצע את המעבר ללא תקלות ובאופן הרבה יותר פשוט מכפי שאתם מדמיינים.

 

רילוקיישן לפורטוגל כיעד פופולרי

פורטוגל, עם הנופים המדהימים, ההיסטוריה העשירה והתרבות מסבירת הפנים שלה, הפכה יותר ויותר ליעד אטרקטיבי עבור גולים מרחבי העולם. ולישראלים המחפשים התחלה חדשה בחו"ל, פורטוגל מציעה שפע של יתרונות שיכולים להפוך את המעבר לקל בצורה מפתיעה.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של רילוקיישן לפורטוגל הוא מדיניות הוויזה המועדפת של המדינה לאזרחים שאינם מהאיחוד האירופי. ישראלים יכולים להיכנס לפורטוגל ללא ויזה לשהייה קצרה ויכולים להגיש בקשה לאישור שהייה עם ההגעה. אישור תושבות זה מאפשר חופש תנועה עם הקלת ההתנהלות ברחבי אירופה, מה שאי אפשר להשיג עם רילוקיישן לאוסטרליה, למשל.

רילוקיישן לפורטוגל

אבל זה עוד לא הכול. שימו לב:

פורטוגל מציעה מספר אפשרויות ויזה המותאמות במיוחד לצרכים של סוגים שונים של מהגרים, כולל משקיעים, יזמים וגמלאים. תוכנית ויזת הזהב, למשל, מספקת דרך פשוטה לתושבות עבור אנשים המוכנים להשקיע בנדל"ן פורטוגלי או ליצור הזדמנויות עבודה במדינה.

בנוסף למדיניות ויזה נוחה, פורטוגל מתהדרת באיכות חיים גבוהה בעלות נמוכה יחסית למדינות אחרות באירופה. מחירי הדיור בפורטוגל בדרך כלל נוחים יותר מאשר בישראל, מה שמאפשר לאנשים שעוברים תהליך רילוקיישן לפורטוגל, למצוא מקומות לינה נוחים מבלי להיקלע להוצאות גבוהות.

 

קהילת הגולים המשגשגת של המדינה

בערים כמו ליסבון, פורטו ואזור אלגרבה, גולים מכל רחבי העולם הקימו קהילות תוססות שבהן עולים חדשים יכולים למצוא תמיכה, עצות וליווי. ממפגשי חילופי שפות ועד לאירועי תרבות והזדמנויות נטוורקינג, לקהילות אלו יש תפקיד חשוב בסיוע למהגרים להשתלב בחברה הפורטוגזית.

היחס המסביר פנים של פורטוגל לזרים מקל על הישראלים להסתגל לסביבתם החדשה. הפורטוגזים ידועים בידידותם, באירוח ובנכונות לעזור לאנשים שעוברים רילוקיישן לפורטוגל להרגיש בבית. בין אם זה לפתח שיחה עם שכן או לבקש עזרה במשרד ממשלתי, הישראלים כנראה ימצאו את העם הפורטוגלי חם ומפרגן.

 

כמה מילים לסיום

בעוד שהסיכוי לעבור מישראל לפורטוגל עשוי להיראות מרתיע בתחילה, חיוני להכיר במספר היתרונות וההזדמנויות שמחכות למי שמוכן לבצע את התהליך. עם מדיניות ויזה נוחה, עלויות מחיה סבירות, קהילת גולים מסבירת פנים ואיכות חיים גבוהה, פורטוגל מציעה אפשרות אטרקטיבית לישראלים המחפשים התחלה חדשה בחו"ל.

לכן, אם אתם מעוניינים להתחיל תהליך רילוקיישן לפורטוגל, אל תניחו לחששות לעכב אתכם – המסע עשוי להיות הרבה יותר קל מכפי שאתם חושבים, במיוחד אם אתם שוכרים את שירותי המומחים שילוו אתכם לאורך כל התהליך.

רילוקיישן לפורטוגל

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן