לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

רוצה לרכוש דירה להשקעה בפורטוגל? אלו הבדיקות שצריך לבצע לפני שרוכשים נדל"ן בחו"ל

ישראלים רבים יודעים שמשתלם לרכוש דירה להשקעה בפורטוגל, משום זו תאפשר להם ליהנות מתשואה גבוהה, אך מעטים מכירים בבדיקות החשובות שצריכות להתבצע טרם העברת הכספים למוכר. מדריך זה עולה לרשת כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו רכישה חכמה ובטוחה. 

 

בדיקת מבנים מקיפה

חשוב לבצע בדיקה מקיפה של המבנה שבו הדירה נמצאת, טרם החתימה על חוזה הרכישה. נסביר שבדיקה חשובה זו מחולקת ל – 3 חלקים. הראשון, כולל בירור אודות אספקה תקינה של הדברים הבאים:

  • מים
  • גז
  • חשמל

החלק השני נוגע לקבלת מידע אודות זמינות שירותי החניה, המעליות (במידה ויש) והחללים המשותפים. החלק השלישי והחשוב לא פחות מאפשר לגלות אם יש בעיות מבניות, לדוגמא: רטיבות, סדקים וסימני שקיעה.

ביקורת מבנים

בדיקת נאותות משפטית

הבדיקה השנייה שאסור לכם לפספס מחייבת הסתייעות מצד עו"ד יוני לוי שמכיר את שוק הנדל"ן הפורטוגלי מקרוב. לאחר שתפנו אליו, אתם תגלו שהוא יבדוק עבורכם את כל הפרטים החיוניים שיקנו לכם שקט נפשי, לדוגמא:

  • בדיקת הסטטוס המשפטי של הדירה
  • בירור אודות חובות או שעבוד
  • בירור בנוגע לעמידה בתקנות המקומיות ועוד

חשוב לציין שפנייה לעורך הדין שהוצג לעיל תאפשר לכם להכיר מקרוב את כל הבדיקות שיוצגו במדריך וגם את אלה שלא נכנסו לכאן, מפאת חוסר מקום.

 

בדיקת יעילות אנרגטית והערכת רעש

אי אפשר לרכוש דירה בפורטוגל, מבלי לבדוק את היעילות האנרגטית של המבנה. שכן, בדיקה זו תאפשר לכם להעריך את הבידוד שקיים בנכס ולבדוק אם הוא מתאים עבורכם. נסביר שדירה עם יעילות אנרגטית גבוהה תחסוך לכם בעלויות החימום והקירור לאחר הרכישה. לצד זאת, עליכם להסתייע במומחה שיבצע הערכת רעשים פוטנציאליים. אתם הרי לא רוצים להשקיע ממיטב כספכם ולגלות בסופו של דבר שקניתם דירה שיש סביבה רעש בלתי נסבל.

 

בדיקת מיסים

חשוב להכיר מקרוב בתשלומי המיסים שקבועים בחוק הפורטוגלי. סביר להניח שלא למדתם את התחום באופן מעמיק, לכן, נזכיר שעליכם להסתייע בעורך דין שבקיא בנושא. הוא יוכל להציג בפניכם את תשלומי המיסים השונים ולבדוק שיש באפשרותכם את היכולת לעמוד בהם מבחינה כלכלית. נציין שהפנייה לעורך הדין תאפשר להכיר במיסים הבאים:

  • מס בולים
  • מס העברת רכוש
  • מס רכוש
  • מס רווחי הון
  • חובות מס בגין הכנסה משכירות

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את המידע הרלוונטי שחשוב להכיר רגע לפני שתרכשו דירה להשקעה בפורטוגל. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו לפנות לעורך דין מוסמך שבקיא בתחום, כדי שהוא יציג בפניכם את הבדיקות השונות ויסביר אודות הצורך בכל אחת מהן. נאחל כעת שתפנו לערוך דין מומלץ שיוביל אתכם להשקעה של חייכם.

נדלן

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן