לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

האם רואה חשבון ישראלי יכול לנהל חשבונות בחו"ל?

רואה חשבון הוא איש מקצוע שעל כל אחד מאיתנו לוודא כי הוא שוכר את שירותיו בשלב כלשהו במהלך החיים. בין אם אתם בעלי עסק עצמאיים ובין אם אתם עובדים שכירים – כסף משחק תפקיד משמעותי בחיים של כולנו. על כן, אנחנו צריכים לדעת כיצד להתנהל איתו על הצד הטוב ביותר, להיות מודעים לזכויות שלנו וכמובן לפעול בהתאם לחובות שלנו כאזרחי המדינה.

אם אתם בעלי חשבונות בחוץ לארץ או שיש לכם הכנסה המגיע ממקורות שאינם ישראליים, רואה חשבון הינו נחוץ עבורכם עד יותר. ניהול של רואה חשבון ישראלי אפשרי גם במקרים כאלו, ואף רצוי. בכתבה הבאה נפרט עבורכם כל מה שכדאי לדעת על רואה חשבון ישראלי וניהול שלו את החשבונות שלכם גם בארץ, וגם בחו"ל.

 

חובת המס

על כל אחד מאיתנו, בתור אזרחי המדינה, מוטלת חובת המס בגין ההכנסה שלנו, גם במקרים בהם ההכנסה שלנו מופקת בחוץ לארץ. שימו לב כי רשות המיסים של מדינת ישראל מודעת לכלל ההכנסות שלכם, וכן הינה בעלת גישה למסחר אלקטרוני, כך שבכוחה לעקוב גם אחר מסחר זה.

ישנם פרטים חשובים בנוגע למס בחוץ לארץ שעליכם לדעת. לדוגמא, על פי חוק, תושב ישראל אשר מוכר מלאי ללקוחות הנמצאים בארצות הברית, אך אינו מחזיק במוסד קבע – פטור ממס בארצות הברית, א הוא חייב בהגשת דוח מס לזרים.

על כן, במקרים כאלו, רואה חשבון מקצועי ומיומן, כמו רו״ח רותם ליבנה, יסייע לכם גם כאשר מדובר בחשבונות בחו"ל. רואה החשבון יוודא כי אתם מבצעים את כלל הפעולות הנדרשות בהתאם למצבכם, וכי אתם לא משלמים יותר מס ממה שאתם נדרשים על פי חוק.

מנהל חשבונות

סוחרים באינטרנט ובעלי חשבונות בחו"ל? זה בשבילכם

עבור אלו אשר הינם בעלי חשבונות בח"ול וגם סוחרים האינטרנט, כדאי לדעת כי יש מספר פעולות שעליכם לבצע. ראשית כל, מומלץ לבצע ייעוץ ומס וגם תכנון מס. כמו כן, פתיחת תיק ברשויות המס הינה פעולה הכרחית גם היא, לצד תכנון מקדמות מס, תכנון מקדמות לביטוח לאומי, דיווחים שוטפים לרשויות המס מדי תקופות וכן הכנת דוח שנתי לסוחר באמזון.

כל אלו הינן פעולות אשר האזרח הפשוט לעיתים לא מודע אליהם כלל, או מודע אליהם אף לא יודע כיצד לבצע אותם. רואה חשבון ישראלי יוכל לסייע לכם בביצוע פעולות אלו וכן לוודא שהכל נעשה כשורה.

מנהל חשבונות

ישראלים שגרים בחוץ לארץ

כיום תושבים רבים במדינת ישראל עוברים למדינות בחוץ לארץ, והם בעלי חשבונות הן בארץ והן בח"ול. במקרים כאלו שירותיו של רואה חשבון ישראלי הינו הכרחי ביותר, על מנת לוודא שלא השארתם דבר מה חשוב מאחור, שלא פיספסתם פרטים מסוימים וכן שהינכם פועלים בהתאם להנחיות.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, רואה חשבון ישראלי יכול לנהל חשבונות בחו"ל, ואף שירותיו הינם נחוצים על מנת לוודא את יציבות עתידכם הכלכלי, הן בארץ והן בחוץ לארץ.

מנהל חשבונות

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן