לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

הכל על עבודה בארה"ב לישראלים

עבודה בארצות הברית עבור ישראלים יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת. עם הכנה נכונה, תוכלו לעשות מעבר מוצלח לארצות הברית. לישראלים המעוניינים לעבוד בארצות הברית יש מספר אפשרויות, כמובן הכל תלוי באיזה סוג עבודה הם מחפשים, ייתכן שהם יוכלו להגיש בקשה לוויזת עבודה, או אם הם מחפשים עבודה זמנית יותר, ייתכן שהם יוכלו להגיש בקשה לוויזת תייר המאפשרת להם לעבוד עבור תקופת זמן מסוימת וקצרה יותר, כמו כן אפשרות לנסות להפיק אישור ארוך יותר על ידי הוצאת ויזה לטווח רחוק או קבלת גרין קארד.

 

נתונים יבשים ומידע כללי

ארצות הברית היא יעד מרכזי למהגרים מכל העולם וכן גם ישראלים אוהבים מאד את ארה״ב ומחפשים אפשרויות תעסוקה מעבר לים. בעשור האחרון עלה משמעותית קצב ההגירה מישראל לארצות הברית. בשנת 2017 היגרו לארה"ב כ-18,000 ישראלים, ואולי תתפלאו לשמוע אבל רבים מהם הגיעו במיוחד בשביל לקבל הזדמנות תעסוקתית. כלומר, הגיעו לעבוד.

עבודה בארצות הברית

הזדמנויות תעסוקה רחבות

ארצות הברית מציעה מגוון רחב של הזדמנויות תעסוקה. לאנשי מקצוע המחפשים עבודה בארצות הברית יש מגוון אפשרויות שונות העומדות לרשותם. בדיוק מהסיבה הזו אנשי מקצוע ישראלים רבים נמשכים לארה"ב בשל שוק העבודה המשגשג עם השכר הגבוה ושפע ההזדמנויות שכל הזמן רק ממשיך להפתיע.

 

סוגי ויזות שונים

על מנת להיות זכאי לויזת עבודה, עליך לקבל הצעת עבודה ממעסיק בארצות הברית. מעסיק זה חייב להגיש בקשה לויזה בשמך, ואתה חייב לעמוד בדרישות מסוימות שחשובות על מנת לשלב את האישור במהירות. אם אתה מחפש עבודה זמנית יותר, ייתכן שתוכל להגיש בקשה לוויזת תיירים. הויזה הזו מאפשרת לעבוד לפרק זמן מסוים, לרוב לא יותר מ-6 חודשים.

 

חוקי ובטוח

לאחר קבלת ויזה, תצטרך להגיש בקשה למספר תעודת זהות. מספר זה יאפשר לך לעבוד בארצות הברית ולפתוח חשבון בנק. חשוב לזכור שהעבודה שתמצא חייבת להיות חוקית ועליך לשלם את המיסים והחובות המתאימים.

עבודה בארצות הברית

באמריקה התנהג כאמריקאי

עבודה בארצות הברית יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבור ישראלים שמחפשים דרך להתפרנס בכיף ובסכומים מרשימים. עם זאת, חשוב להבין את הדרישות החוקיות בארצות הברית ואת חוקי העבודה החלים שם. אם אתה מוכן לעמוד בדרישות הללו, עבודה בארצות הברית יכולה להיות חוויה נהדרת.

 

נקודה חשובה

בנוסף למציאת עבודה, חשוב גם שתבין את התרבות והמנהגים של האזרחים בארה"ב. הדבר כולל ידע של החוקים והתקנות בארה"ב. כמו כן, חשוב להיות מודעים להטבות השונות לעובדים כגון ביטוח בריאות, תוכניות פרישה וזמני חופשה. שימו לב שלא כמו בישראל נושא ביטוח החיים הוא קריטי מאד ולא מקבלים אותו בכל מקום. נוסף על כך, ביטוח בריאות הוא הכרחי אחרת על כל ביקור קטן ברופא תוכלו לצאת בנזק גדול.

 

לסיכום!

עבודה בארה"ב יכולה להיות חוויה מתגמלת – ישנם יתרונות רבים, כמו הפוטנציאל להרוויח שכר גבוה יותר, גישה להשכלה והכשרה, והזדמנות לחוות תרבות אחרת. חשוב מאד שתהיה מודע לדרישות הויזה, לשוק העבודה ולתרבות האמריקאית, על מנת להפיק את המרב מהחוויה.

עבודה בארצות הברית

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן