לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מקדימים את המאוחר – הכל על הקדמת התור לויזה האמריקאית

בניגוד למדינות אחרות בעולם, כדי להיכנס לארצות הברית יש צורך באשרת כניסה שידועה בתור ויזה. אם אתם צריכים לטוס בצורה מהירה לארצות הברית, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה כיון שהתור לויזה יכול להיות ארוך מה שימנע מכם לטוס במועד שרציתם. אנחנו כאן כדי לספר על דרך מיוחדת שבה תוכלו להקדים את התור שלכם לקבל ויזת כניסה לארה"ב. 

 

ויזה לארצות הברית

ויזה או אשרת כניסה כפי שהיא נקראת בעברית היא אישור כניסה למדינה למטרה מסוימת. הויזה הפופולרית ביותר היא ויזת תייר, שנועדה לצורך טיול אך יש גם ויזת לימודים או ויזה עסקית עבור מי שטס לארצות הברית לצרכי עסקים. ארצות הברית אינה המדינה היחידה בעולם שדורשת ויזה, אולם בקרב המדינות אליהן ישראלים טסים היא כנראה הפופולרית מכולם.

הגשת ויזה לארצות הברית

קבלת ויזה

כדי לקבל ויזה לארצות הברית יש לבצע הגשת בקשה לויזה לארצות הברית ולאחר מכן להמתין לקבלת תור לראיון בשגרירות. בראיון הזה ישאלו אתכם מספר שאלות ויוודאו שהמטרה שלשמה אם נוסעים לרצות הברית היא באמת תיירות. התורים לויזה יכולים להיות ארוכים במיוחד בעונות החמות, מה שעלול ליצור בעיה במקרה שבו אתם צריכים לטוס באופן דחוף לארצות הברית.

 

הקדמת תור

כדי להקדים את התור שלכם, הדרך הטובה ביותר היא פשוט לפנות לחברה שמתמחה בתחום. החברה תעזור לכם לקבוע תאריך מוקדם יותר, ואף תוכל ללוות אתכם בתהליך. הגשת בקשה לויזה דורשת מילוי של מספר טפסים ולפעמים מילוי לא טוב של הטפסים יכול לגרום לעיכוב משמעותי בתהליך הוצאת הויזה. החברה תוכל לעזור לכם גם בהקשר של מילוי הטפסים.

הגשת ויזה לארצות הברית

סירוב לקבלת ויזה

בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב, קבלת הויזה היא לא דבר אוטומטי וארצות הברית בודקת היטב מי נכנס אל השטח שלה. במקרים מסוימים אם עלולים לקבל סירוב ולא יתאפשר לכם להיכנס לארצות הברית. גם במקרים הללו החברה תוכל לסייע לכם בבחינת סיבת הפסילה וכמובן הגשה של בקשה חוזרת שתאפשר לכם להיכנס.

בהגשה של בקשה חוזרת חשוב עוד יותר לקבל ייעוץ מקצועי, כיון שפסילה של בקשה שנייה משמעותה היא שבאופן סופי לא תוכלו להיכנס לארצות הברית. עליכם להבין במדויק את סיבת הפסילה, וכמובן להסביר בראיון מדוע הסיבה הזו לא אמורה להוות עילה לפסילה שלכם. לפעמים שינוי מסוים בסטטוס האישי שלכם יכול לעזור לכם לקבל אישור לאחר הגשת של הבקשה בשנית.

 

לסיכום

הגשת בקשה לויזה לארצות הברית היא מה שמאפשר לכם להיכנס לתוך ארצות הברית. במהלך הגשת הבקשה תוזמנו לראיון בשגרירות ארצות הברית ושם יבררו שהמטרה שלכם היא אכן תיירות בלבד. אל תשכחו למלא את הטפסים בצורה נכונה כדי למנוע עיכובים מיותרים. במקרה של עיכוב בקבלת התור לראיון מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בהקדמת תורים לקבלת ויזה בשגרירות.

הגשת ויזה לארצות הברית

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן