לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מה הם תנאי הזכאות לדרכון רומני?

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מחפשים בכל דרך לקבל אזרחות נוספת. בעוד שמדינות כמו פורטוגל וספרד כבר לא מאפשרות לישראלים לקבל בקלות אזרחות, רומניה היא ההזדמנות החדשה שלכם לקבל דרכון זר. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על האפשרות להוצאת דרכון רומני, וכמובן מה סיכוי ההצלחה שלכם. 

 

דרכון זר

עוד לפני שנדבר על דרכון רומני והיתרונות הרבים שיש לו חשוב להבין למה כדאי לנו להחזיק דרכון נוסף, בתור ישראלים, הדרכון שלנו לא מאפשר לנו להיכנס להרבה מאוד מדינות. בנוסף, בחלק מהמדינות גם אם אנחנו יכולים להיכנס עלולים להסתכל עלינו בצורה לא טובה, או לדרוש מאיתנו אגרות מסוימות. בחלק מהמקרים דרכון זר יכול לעזור לנו למנוע את אותם דברים.

דרכון רומני

דרכון רומני

ממשלת רומניה מעניקה אזרחות על בסיס שלושה קריטריונים מרכזיים. הקריטריון הראשון הוא כמובן למי שנולד לאזרחים רומנים, וכמו בכל העולם, אדם כזה זוכה בצורה אוטומטית לאזרחות רומנית. יוצא דופן בהקשר הזה הוא מי שעזב את רומניה למדינה אחרת, וכעת ילדיו יצטרכו להגיש בקשה על מנת לקבל אזרחות רומנית.

חשוב לזכור שהחברות של רומניה באיחוד האירופי הופכת את הדרכון שלה לכזה שמאפשר לכם לעבוד בכל אירופה ולנוע בה בצורה חופשית. כל זה בלי לדבר על זכויות נוספות שאותן תוכלו לקבל בתוך רומניה עצמה.

 

אזרחי רומניה בעבר

זיקה נוספת שמאפשרת לכם לקבל אזרחות רומנית היא אם ההורים שלכם או סבא מסוים מהמשפחה היה אזרח רומני. הסיבה הזו רלוונטית עבור הרבה מאוד ישראלים, לאור העובדה שבשנות מלחמת העולם השנייה רבים מיהודי רומניה נספו או שפשוט ברחו מהמדינה למקומות אחרים. אם אתם צאצאים של יהודים כאלו, סביר להניח שאתם זכאים לאזרחות הזו.

דרכון רומני

אימוץ

מי שאומץ לפני גיל 18 על ידי אזרחים רומנים זכאי גם הוא לאזרחות מטעם המדינה. הזכאות הזו ניתנת על בסיס ההכרה שבלעדיה ההורים לא יוכלו לקבל את כל הזכויות שהם צריכים כדי לגדל את הילד המאומץ על אדמת רומניה.

 

ליווי מקצועי

כפי שהספקתם להבין, הנפקה של דרכון רומני יכולה מאוד לעזור לכם. כדי להגביר את הסיכוי שלכם לקבל את הדרכון מומלץ לקבל ליווי מקצועי בתהליך הזה. לגשת אל התהליך לבד יכול אולי לחוסך לכם כסף, אך הסיכוי שתצאו עם דרכון רומני בסוף התהליך נמוך משמעותית. בעזרת ליווי מקצועי של אנשים מנוסים סביר יותר שתוך זמן לא ארוך תוכלו להחזיק אצלכם בידיים את הדרכון הרומני.

 

לסיכום

דרכון רומני הוא דרכון איכותי ולו בשל העובדה שרומניה חברה באיחוד האירופי. כדי לקבל אותו קיימות שלוש סיבות מרכזיות. מי שנולד להורים אזרחי רומניה, מי שאומץ על ידי הורים כאלו, והסיבה השלישית היא מי שהוא צאצא לאזרחי רומניה בעבר.

דרכון רומני

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן