לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי: לגור באירופה

לגור באירופה  מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי

האם חלמת פעם לעבור למדינה אחרת ולגור בכל אחד מ- מדינות האיחוד האירופאי ? דע לך כי הדבר אפשרי בעזרת אזרחות פורטוגלית או ספרדית

ולא רק! גם עם אזרחות רומנית או פולנית או בעצם עם כל אזרחות מאחד ממדינות האיחוד האירופי, אולם הוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי היא האופציה הקלה באופן יחסי לעומת דרכונים אחרים

וכן המחיר יחסית איננו גבוה כמו אזרחויות אחרות, מה גם הדרכון הפורטוגלי דורג ב- דירוג הדרכונים העולמי

במקום גבוה מכובד.

תנאי הסף להוצאת אזרחות פורטוגלית:

  1. החוק למגורשי ספרד מיועד אך ורק ליהודים היות ומטרתו היא לתקן את העוול ההיסטורי שנגרם ליהודי ספרד ופורטוגל כאשר גורשו ממולדתם בשנים 1492-1497. אדם אשר איננו יהודי למרבה הצער לא יוכל להמשיך את התהליך.
  2. כאשר אתם עומדים בתנאי מספר 1 הרי שגם אם המבקש יהודי יהיה עליו להוכיח כי הוא צאצא לגירוש יהודי ספרד וכי הוא בעל זיקה ושורשים ספרדיים. קיימות דרכים מגוונות להוכחות זיקה זו אך בכללי נציין כי זיקה תוכח באמצעות שם משפחה ספרדי וכן ארץ מוצא.
  3. לאחר עמידה בשני השבלים הראשונים הרי שעל המבקש להיות בן 18 שנים לפחות ולהוכיח בגירות. ללא תנאי זה גם אם יאושר המבקש על ידי הקהילה היהודית לא יוכל להגיש בקשה לממשלת פורטוגל.
  4. על המבקש לצרף לבקשתו תעודת יושר המעידה כי אין לחובתו הרשעות שטרם התיישנו או עבר פלילי עדכני. מבקש עם עבר פלילי עדכני רצוי שיעשה שיעורי בית טרם הגשת הבקשה שכן בקשתו עלולה להידחות על הסף.

לאור תנאי הסף הקלים יחסית והפשוטים שפורטו לעייל נראה כי בשנים האחרונות ישראלים רבים מבקשים לממש את החלום בעזרת האזרחות הפורטוגלית החלו המוני יהודים מרחבי העולם ובפרט אנו הישראלים לממש זכות זו ולעתור לממשלת פורטוגל בבקשה לקבל דרכון פורטוגלי. 

קרא גם – הוצאת דרכון פורטוגלי – איך עושים את זה וכמה זמן זה לוקח?

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

 

מה כולל התהליך להוצאת אזרחות פורטוגלית:

מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי התהליך מורכב מ 4 שלבים:

השלב הראשון הוא – אישור הקהילה היהודית בפורטוגל.

הקהילה היהודית בפורטוגל מונה שתי קהילות קהילה אחת נמצאת בעיר ליסבון ואילו קהילה שניה נמצאת בעיר פורטו.

לקהילות יהודיות אלו חשיבות מכרעת בקבלת הבקשה לדרכון פורטוגלי שכן קהילות אלו יחליטו איזה מבקש הוכיח זיקה לגירוש ספרד ואיזה לא.

ממשלת פורטוגל האצילה סמכות בלעדית לקהילה היהודית לקבוע האם המבקש משתייך לצאצאי מגורשי ספרד.

במידה והמבקש אושר על ידי הקהילה היהודית ניתן לומר ש – 80 אחוז מהעבודה נעשתה וכעת על המבקש לצלוח הליך פרוצדורלי אל מול ממשלת פורטוגל.

במידה והקהילה היהודית בפורטו או בליסבון תחליט כי המבקש משתייך לצאצאי מגורשי ספרד הם ישלחו אישור עקרוני למבקש כשלאחריו יצטרך המבקש לשלם אגרת חברות בקהילה על סך 250 יורו.

לצורך אישור הקהילה משרדנו משתמש במאגר וידע מחקרי אשר נצבר מניסיונו העשיר בטיפול במאות לקוחות אשר ביקשו דרכון פורטוגלי

ובכך למעשה מגדיל בצורה משמעותית את סיכויו של המבקש לקבל את אישור הקהילה.

השלב השני הוא – הגשת הבקשה לממשלת פורטוגל – אולם לפני תהליך זה ישנם הרבה פעולות גם בארץ כגון הוצאת מרשם פלילי דהיינו תעודת יושר

אשר נשלחת לשגרירות הפורטוגלית בתל אביב ומשם יש לאוספה לצורך המשך תהליך ההתאזרחות.

בנוסף לכל זה ישנם תרגומים נוטריונים למסמכים שיש לצרף לבקשה להתאזרחות כגון תעודת לידה

ותעודה המעידה על שינוי שם וכן לבצע לכל המסמכים הללו אפוסטיל במשרד החוץ בירושלים.

לאחר כל הפעולות הללו תשלח הבקשה על כל נספחיה בצורה מושלמת לעורכת דין בפורטוגל אשר תבצע בדיקה מסודרת שוב לבקשה ותדאג להגישה לממשלת פורטוגל.

יש לציין כי משרדנו עובד בשיתוף פעולה עם עורכת דין מוכרת ומוערכת בתחום ההגירה בפורטוגל ולה ניסיון עשיר

ומוכח באופן פרטני עם דרכונים פורטוגלים לצאצאי גירוש יהודי ספרד.

שלב שלישי – הוא קבלת תעודת לידה וכן האזרחות מדובר בשלב ארוך אולם נקבל מספר מעקב להתקדמות התהליך באמצעות ניתן לעקוב בכל רגע נתון אחרי הבקשה ולהתעדכן במצבה.

קיים לינק מיוחד שהשיקה ממשלת פורטוגל המאפשר לעקוב אחרי סטטוס הבקשה.

שלב רביעי הוא – הוצאת דרכון פורטוגלי – בארץ ההליך יכול לקחת שנה נוספת מרגע קבלת האזרחות אולם ניתן לסדר זאת במספר ימים בפורטוגל ומשרדנו יוכל לעזור בכך

השלב המיוחל מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי

לאחר שהתאזרחנו ואנו תושבים של מדינת פורטוגל ניהיה חלק מהאיחוד האירופאי אשר מקנה לנו זכויות רבות בינהם,

נסיעה לארה"ב ללא צורך בהוצאת ויזה וכן לנהל עסקים במדינות האיחוד וכן כמובן לגור באירופה והחל משנת 2021 יהנו מחזיקי דרכון אירופי פורטוגלי מכניסה לאירופה ללא צורך ב- ויזה לאירופה.

כולנו יודעים כי המחיה בארץ איננה זולה אולם אם נחשב כאזרחים באיחוד נוכל לשכור דירה או לקנות נדל"ן במדינה בה המחייה היא זולה בהרבה מישראל עם תנאים של אירופה ועוד הרבה יותר זכויות. אבל מה לגבי ה- חובות ישראלים בעלי אזרחות פורטוגלית

 

לגור באירופה - עו"ד ישראל מזרחי ושות'

 

ובכך לעלות את איכות החיים שלנו ולא רק מלא אנשי עסקים כיום מעוניינים להתרחב

ואין ספק שדרכון פורטוגלי בהחלט ישדרג את אותם אנשי עסקים, כך למשל כיום בשנת 2020 על מנת לעשות עסקים בדובאי יש להוציא אישור מיוחד

ואילו עם דרכון ספרדי / פורטוגלי האופציה פתוחה בפניכם. 

במדינות אירופה השכר, בחלק מתחומי העיסוק גבוה מבארץ, דבר אשר ישתלם בסופו של דבר מה גם שמדינות אירופה אינם רחוקות מישראל בטיסה,

כך למשל מהנדס אשר מעוניין לעבוד באירופה בשכר גבוהה יותר יוכל לעשות זאת בנקל בעזרת אזרחות אירופאית בנוסף תוכלו להקים עסק במדינות האיחוד ולהנות ממס מופחת מבישראל.

קרא גם >> שכר ממוצע בפורטוגל.

מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי כל עולם וכל היתרונות פרוסים בפניכם:

המצב לגבי רישיון נהיגה בפורטוגל  דומה למצב בישראל, במידה ויש ברשותכם רישיון נהיגה ישראל אז תצטרכו להוציא רישיון בינלאומי ותוכלו להשתמש בו עד חצי שנה. אולם אם תישארו בפורטוגל מעל חצי שנה תצטרכו לעשות הסבה לרישיון נהיגה פורטוגלי על כל הכרוך בכך. תשומת לבכם כי הסבת רישיון ישראלי לפורטוגלי כרוך בעשייתו מחדש כלומר טסט ותאוריה.

מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי / לגור באירופה באמצעות עורך דין:

גם אתם רוצים לקבל אזרחות ודרכון פורטוגלי בעקבות החוק שחוקק בשנת 2015 ולהתגורר בכל אירופה וליהנות מעוד שלל הטבות? כגון לימודים באירופה לבעלי דרכון אירופאי בחינם או בסבסוד חלקי, מגורים במדינות האיחוד, וכניסה לכ- 177 מדינות ללא צורך בוויזה ועוד הרבה יותר!

אם הנכם מעוניינים לבדוק את זכאותכם לדרכון פורטוגלי כל שעליכם לעשות זה לערוך בדיקה קצרה באתר האינטרנט שלנו בסיומה תגלו אם גם אתם זכאים לקבל דרכון פורטוגלי ולהפוך להיות חלק מאיחוד האירופאי.

לאחר שנמצאתם זכאים בבדיקתכם הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו אשר היה בין המשרדים הראשונים אשר פעלו באזרחות פורטוגלית וזאת מאז צאתו של החוק אשר חוקק בשנת 2015

במידה ואינכם יודעים אם אתם זכאים לאזרחות או יש לכם שאלות, הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לשם בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי, במידה ותימצאו מתאימים משרדנו יפעל עבורכם החל מהגשת הבקשה לקהילה היהודית בפורטוגל ועד לקבלת תעודת הלידה בפורטוגל.

על מנת לבדוק אם אתם זכאים שיהיה לכם דרכון אירופאי הנכם מוזמנים גם להיכנס לבדיקת זכאות אונליין באתרנו >> בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי.

קרא עוד על >> יתרונות דרכון הפורטוגלי וכן >> למי משתלם במיוחד להוציא דרכון פורטוגלי.

וגם מאמר >> איך לקבל אזרחות אירופאית: כל מה שצריך לדעת!.

 

אזהרה: המאמר מגורים באירופה עם דרכון פורטוגלי / לגור באירפה איננו נועד לשמש כייעוץ משפטי

ולפני כל פעולה יש להתייעץ עם עורך דין לדרכון פורטוגלי / עורכי דין העוסקים בהליך של להוציא דרכון אירופאי, ואין הכותב אחראי על שום נזק מכל סוג אשר ייגרם לעושה שימוש בכתוב באתר זה.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן