לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מה היא הריבית הממוצעת להלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה הרבה יותר יקרה בממוצע מהלוואה בנקאית. למרות זאת, היא נלקחת ומבוקשת מאוד. יש לא מעט אנשים המתקשים לקבל מימון בנקאי וכך אין להם ברירה אלא לפנות לאפיק חוץ בנקאי. כאן ריכזנו לכם מידע על יתרונות וחסרונות ההלוואות החוץ בנקאיות. כי אחרי הכל, גם להלוואות אלו יש לא מעט יתרונות ההופכות אותן למבוקשות.

 

קצת הסבר – מהי הלוואה חוץ בנקאית?

מדובר בהלוואה הנלקחת מגוף מימון שהוא לא הבנק. זו יכולה להיות חברת אשראי, חברת מימון או אפילו קרן חיצונית המציעה הלוואה לאנשים. כאשר לוקחים הלוואה כזו, חשוב להיזהר ולפנות אך ורק אל גופים מוכרים בכדי לא להגיע אל השוק האפור.

קצת הסבר - מהי הלוואה חוץ בנקאית

יתרונות הלוואה חוץ בנקאית

  • מדובר בהלוואה מהירה שניתן לקבל אותה תוך מספר שעות במקרים רבים. לווים המחפשים מימון מהיר, פונים לאפיקים החוץ בנקאיים.
  • הגופים החוץ בנקיים גמישים יותר מהבנקים והם לא כפופים לנהלי בנק יששראל האוסר על הבנקים להלוות למי שאין לו מספיק הכנסות וכדו'. גוף מימון חוץ בנקאי מקבל את החלטותיו לבד והוא זה שנושא לבדו בתוצאות. מסיבה זו גם אנשים בעלי היסטוריית אשראי שלילית יכולים לקבל אישור להלוואה חוץ בנקאית (למרות מצבם הכלכלי) וכאשר גוף המימון מזהה כי הסיכון במתן ההלוואה הוא גבוה, הוא ייקר את הריבית או אפילו יסרב לה – תלוי בתנאים הנלווים.
  • הלוואה חיצונית לא מצריכה מהלווה להציב בטחונות. גופי מימון חיצוניים לא דורשים בטחונות וכך, הליך הגיוס קל ונוח יותר.
  • מסגרת האשראי לא מושפעת מהלוואה חוץ בנקאית וכך, לווה יכול להנות מהלוואה כזו מבלי שמסגרת האשראי שלו תקטן.

יתרונות הלוואה חוץ בנקאית

חסרונות הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא יקרה והריבית הממוצעת על הלוואות אלו יכולה להגיע ל-11%. לעומת זאת, הריבית הממוצעת על הלוואות בנקאיות עומדת על 7%. חשוב לזכור כי כל אחוז משמעותי. למרות זאת, הלוואות בנקאיות מצריכות עמידה בקריטריונים רבים שלא כל לווה עומד בהם.

פעמים רבות לווים פונים ליטול הלוואה בנקאית מחברה הידועה כחברה המציעה ריביות אטרקטיביות כמו חברת נאור קרדיט המפורסמת בכך https://www.naorcredit.co.il . כך הם נהנים מהלוואה נוחה, ולאחר מספר שנים הם בודקים את השוק ומנסים למחזר אותה לטובת הלוואה בנקאית. לא תמיד פעולה כזו מתאפשרת, אך תמיד כדאי לבדוק אופציה כזו.

 

לסיכום

ממוצע הלוואות חוץ בנקאיות מגיע ל-11%. מדובר בריבית יקרה יחסית. כדי לקבל הלוואות משתלמות, חשוב לפנות לחברות מימון מוכרות הידועות בתנאים הטובים שהן מציעות. חברת נאור קרדיט היא אחת מהחברות החוץ בנקאיות שזכו להתפרסם תודות לריביות האטרקטיביות שהיא מציעה. למרות הכל, לפני כל לקיחת הלוואה, בנקאית או חוץ בנקאית, בדקו אם אתם יכולים להסתדר בלעדיה ולחסוך את ההלוואה הזו ממכם.

מה היא הריבית הממוצעת להלוואה חוץ בנקאית

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן