לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

פספסתם את הפורטוגלי? אולי מגיע לכם דרכון גרמני!

לדרכון אירופאי קיימים לא מעט יתרונות, כאשר בשנים האחרונות ישראלים רבים יכלו ליהנות מהאפשרות להוציא דרכון פורטוגלי בתהליך מהיר ופשוט. למרבה הצער, בתקופה האחרונה, ובעקבות חוקים משתנים בפורטוגל, המכסות להוצאת הדרכון הפורטוגלי הצטמצמו. זה בדיוק הזמן להכיר את האפשרות להוציא דרכון גרמני

 

דרכון פורטוגלי – חלון הזדמנויות שמתחיל להצטמצם

דרכון נוסף, ובמיוחד כזה המשתייך לאחת ממדינות האיחוד האירופאי, טומן בחובו לא מעט יתרונות והזדמנויות שונות, כאשר במהלך שנת 2015 ממשלת פורטוגל פתחה את שעריה בפני צאצאי יהודי פורטוגל לקבלת אזרחות פורטוגזית בתנאים מקלים במיוחד ובמהירות רבה.

תהליך מהיר ויעיל זה הביא ישראלים רבים לנצל את חלון ההזדמנויות ולהוציא דרכון פורטוגלי, כאשר בשנים האחרונות, חלון הזדמנויות זה הולך ומצטמצם, שכן ממשלת פורטוגל החלה להקשיח את תנאי קבלת האזרחות והתהליך הפך למתיש ומסורבל למדי. אז האם חלום הדרכון האירופאי נגוז?

דרכון פורטוגלי – חלון הזדמנויות שמתחיל להצטמצם 

דרכון גרמני – אולי גם לכם מגיע?

בלא מעט מקרים, כאשר חלון הזדמנויות אחד נסגר, חלון הזדמנויות אחר נפתח וזה בדיוק המקרה עם הדרכון הגרמני. במהלך שנת 2021, בית המחוקקים הגרמני קבע תקנות חדשות ומקלות בנוגע לקבלת אזרחות גרמנית לאלו שחיו תחת המשטר הנאצי וכן לצאצאיהם. כפועל יוצא מכך, ישראלים רבים בעלי זיקה ליהודי גרמניה, יהיו זכאים להנפקת דרכון גרמני.

דרכון גרמני – אולי גם לכם מגיע

הוכחת זכאות לאזרחות גרמנית

התקנות המקלות שקיבל בית המחוקקים הגרמני ביטלו למעשה מספר מגבלות עיקריות בקבלת הדרכון הגרמני, כמו למשל, שנת לידה, שירות צבאי, אפליה מגדרית וויתור על אזרחות קיימת. בכדי להתחיל בתהליך קבלת הדרכון הגרמני, חשוב לאסוף את המסמכים הרלוונטיים, המעידים על הזיקה לאדם בעל אזרחות גרמנית (דרכון ישן, אישור לימודים וכדומה).

ככל ומסמכים אלו אינם קיימים ברשותכם, ניתן יהיה לערוך חיפוש בארכיונים הגרמניים ולנסות לאתר קשר משפחתי עם קרובי משפחה שעזבו את גרמניה. לאחר שהשגתם את המסמכים הנ"ל, יהיה עליכם להוכיח קשר משפחתי לאדם בעל האזרחות הגרמנית וזאת באמצעות מסמכים כמו תעודת נישואין, תעודות לידה וכדומה.

 

כיצד ניתן להוציא דרכון גרמני?

לאחר שעברנו את השלב הראשון של הוכחת הזכאות, עלינו להגיש בקשה לקבלת אזרחות גרמנית וזאת באמצעות שגרירות גרמניה. נציגי מחלקת האזרחות בגרמניה ידונו בבקשה וככל ותעמוד בקריטריונים שקובע החוק, הרי שבקשתכם תאושר. למעשה, מדובר בתהליך ממושך למדי, העלול להימשך כמספר שנים ובכדי לייעל את התהליכים, מומלץ להיעזר בעו"ד מומחה.

 

כיצד ניתן לקצר ולייעל את תהליך קבלת הדרכון הגרמני?

את תהליך קבלת הדרכון הגרמני ניתן לקצר ולייעל באמצעות שירותיו של עו"ד מומחה, המכיר היטב את הבירוקרטיה הגרמנית, אילו מסמכים יהיו בעלי ערך ואילו פחות וכן אילו מסמכים כדאי שיעברו תרגום נוטריוני לגרמנית.

 

לסיכום

אפשרות הוצאת הדרכון הפורטוגלי פתחה את שערי האזרחות האירופית הנחשקת לישראלים רבים ועם הקשחת תנאי קבלת הדרכון הפורטוגלי בשנים האחרונות, כדאי יהיה להכיר את האפשרות להוציא דרכון גרמני, במיוחד לאור התקנות המקלות שקיבל בית המחוקקים הגרמני, בצורה מהירה ונוחה במיוחד, עם עו"ד מקצועי ובעל ניסיון בתחום.

פספסתם את הפורטוגלי אולי מגיע לכם דרכון גרמני!

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן