לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מוצאים את עצמנו בפורטוגל: כך תתאקלמו לאחר הרילוקיישן

ברור שמצב כמו רה-לוקיישן הוא בדרך כלל מורכב, קשה רגשית ולעיתים גם מקצועית-קרייריסטית. יחד עם זאת, רה-לוקיישן גם יכול לעבור בצורה חלקה יותר, במיוחד אם יודעים מה לעשות כשנוחתים במדינה, להיכן להגיע עבור שירותים ציבוריים שונים, מכירים את מזג האוויר ועוד.

רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ועונים "כן" כאשר שואלים אתכם בנתב"ג האם ארזתם לבד, אנחנו ממליצים לערוך עם עצמכם איזשהו צ'ק ליסט ולסמן V על משימות הקשורות למעבר. התהליך יכול להיות מורכב למדי, לכן ההמלצה היא לפרק את המעבר לפורטוגל לכמה משימות וחלקים שונים. בתוך כך, הנה צ'ק ליסט מומלץ עבור רילוקיישן לפורטוגל: 

 

  • ויזה ואשרת שהייה או עבודה

אם יש לכם דרכון פורטוגלי עקב היותכם צאצאי ספרד, הרווחתם. אם לא, יש לטפל בנושא של הוויזה כבר בשלב הראשוני של המעבר. ללא ויזה או אשרת שהייה מסוג אחר, כל נושא הרילוקיישן בכלל לא אמור להיות על הפרק. יש לבדוק איזו ויזה מתאימה לכם, כי בחלק מהמקרים פורטוגל מעניקה אשרות שהייה בקלות יתרה (כמו במקרים של מקצועות מבוקשים). 

ויזה ואשרת שהייה או עבודה

  • שינוי כתובת מגורים

זה אולי נראה כמו פרט יחסית שולי, אבל יש לכך חשיבות ענקית וחשוב לעשות את זה לפני שממריאים או מיד לאחר הנחיתה בפורטוגל. אגב, בחלק מהמקרים אפשר לעשות את זה גם באינטרנט. אם לא, אז ניתן לבדוק זאת בסניפי הדואר המקומיים בליסבון או היכן שתנחתו. 

שינוי כתובת מגורים

  • ביטול מנויים ושירותים על שמכם 

חשוב לבטל את כל המנויים או השירותים הקשורים לכתובת הנוכחית שלכם, כאשר אלו יכללו למשל מנוי טלפוני של בזק או מנוי לאינטרנט. כמו כן, זכרו לבטל מנוי לחדר כושר, משלוחי עיתונים או כל דבר אחר שאתם עשויים לשלם עבורו.

 

  • עניינים ברומו של בנק 

אלו הם המרכיבים המורכבים יותר, כאשר הבירוקרטיה במדינה זרה עשויה להיות מאתגרת למדי בהתחלה. לכן, חשוב לקבל ייעוץ לרילוקיישן בפורטוגל הכולל גם ייעוץ בנקאות. אמנם השלב הראשון הוא סגירת החשבון בארץ, אבל במקרים מסוימים יהיה צורך להשאיר את החשבון בישראל לפחות לתקופה מסוימת או בכלל. 

 

  • אריזה ואחסון לפני רילוקיישן 

בעוד שצריך לארוז בצורה אסטרטגית לקראת רילוקיישן, במקרים מסוימים צריך לדאוג לפתרונות אחסון לטווח קצר או ארוך יותר. יש להביא בחשבון את עלויות האחסון אם צריך כזה, כי לעיתים הן יהיו גבוהות. במקרים אלו, ייתכן שיהיה עדיף למכור את הציוד במקום לאחסן אותו. 

לסיכומו של דבר: בסופו של יום, הכי חשוב לקבל ייעוץ מעבר לפורטוגל מאת אנשים שכבר עברו את השלב הזה בחייהם. כאלו הן חברות ייעוץ רילוקיישן המתמחות ספציפית בליסבון ובערים נוספות אחרות בפורטוגל. כדי להקל על המעבר עד כמה שניתן, קבלו את הייעוץ הנכון ואת הליווי שאתם צריכים. 

מוצאים את עצמנו בפורטוגל כך תתאקלמו לאחר הרילוקיישן

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן