לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

עורך דין בפורטוגל

ישראלים רבים בעת האחרונה נזקקים לשירותיו של עורך דין בפורטוגל. הצורך בשירות משפטי זה בפורטוגל נובע בעיקר מהעובדה כי לאחרונה אלפי ישראלים קיבלו את הדרכון הפורטוגלי וכעת בוחנים הם את מצבם המשפטי ביחס לרשויות בפורטוגל וכן את הזכויות המגיעות להם מכורח היותם אזרחים.

במאמר זה נראה כיצד עורך דין בפורטוגל יוכל לסייע לכם לעמוד על זכויותיכם המשפטיות באופן הטוב ביותר וכן באיזה אופן מומלץ לפעול כאשר נדרשים לשכור את שירותיו של עורך דין פורטוגלי.

למה שנדרש לשירותים משפטיים בפורטוגל?

כידוע, בין השנים 2018-2022 אלפי אזרחים ישראלים קיבלו את הדרכון הפורטוגלי והפכו לאזרחי האיחוד האירופאי. קבלת הדרכון הפורטוגלי פתחה בפני אזרחי מדינת ישראל אין ספור אפשרויות להשקעה בפורטוגל ובפועל יוצא לשירותים אחרים הכרוכים בהשתקעות במדינה.

עורך דין פורטוגלי יוכל לספק לאזרחי מדינת ישראל המעוניינים להשתקע במדינה או אפילו סתם לבדוק את זכויותיהם, לעשות זאת באופן הנכון ובאופן המקצועי. זהו לא סוד כי לנו כישראלים השפה הפורטוגזית והכללים במדינה זו אינם מוכרים ואינם ברורים. אדם אשר אינו בקיא בשפה ובכללי המקום, עלול מהר מאוד לאבד את עצמו ולא להבין כיצד עליו לפעול.

באילו דברים עורך דין פורטוגלי יוכל לסייע לי

באופן כללי ניתן לומר כי עורך דין בפורטוגל יוכל לסייע בכל פעולה משפטית הנדרשת לבצע במדינה זו בדומה למדינת ישראל. יחד עם זאת, כמו במדינת ישראל, יש להבין כי עורך דין כמו רופא נדרש רק לתחום המומחיות שלו. לדוגמה, כאשר אנו מעוניינים לרכוש דירה בפורטוגל אנו נפנה לעורך דין המתמחה בדיני מקרקעין. בין תחומי המשפט העיקריים שאזרחי ישראל נדרשים בעת האחרונה לבצע בפורטוגל ניתן למנות את הדברים הבאים:

  • קבלת הדרכון הפורטוגלי וליווי משפטי – עם קבלת טופס האזרחות הפורטוגלית, על האזרח הטרי להנפיק את התעודת זהות הפורטוגלית וכן הדרכון הפורטוגלי. בישראל כידוע ביצוע פעולה זו כמעט בלתי אפשרית נוכח התורים הארוכים הקיימים בשגרירות פורטוגל בישראל. עורך דין פורטוגלי יוכל ללוות את האזרח הטרי ולסייע לו לקבל את הדרכון בפורטוגל.
  • עורך דין תעבורה בפורטוגל – בין היתר הרבה מהגרים לפורטוגל, עלולים להזדקק לשירותיו של עורך דין תעבורה. עורך דין לתעבורה בפורטוגל, יוכל לסייע לנהג אשר נאשם בעבירות תנועה מול רשויות האכיפה.
  • פתיחת חשבון בנק וקבלת מספר מס – באמצעות ייפוי כוח, יוכל עורך הדין בפורטוגל לסייע לאזרח הטרי לפתוח חשבון בנק בפורטוגל וזאת מבלי להתעסק ולהסתבך בניירת הזרה ובשפה הלא מוכרת.
  • רכישת דירה אל מעבר לים – זהו לא סוד כי בשנים האחרונות ישראלים רבים החלו להשקיע בנדל"ן מעבר לים נוכח מחירי הדירות החסרי פרופורציה בישראל. ישראלים רבים המחזיקים דרכון פורטוגלי החלו לממש את זכותם ורכשו דירה בפורטוגל.
  • קבלת אזרחות פורטוגלית לבן או בת הזוג וכן לילדים – עם קבלת האזרחות הפורטוגלית, ניתן באמצעות הגשת בקשה מיוחדת לרשויות בפורטוגל להעניק גם לבן או בת הזוג דרכון פורטוגלי. עורך דין המלווה את הבקשה יוכל לעשות זאת באופן מקצועי ולהבטיח את סיכויי הצלחת הבקשה.

כיצד אוכל להיעזר בשירותי עורך דין פורטוגלי באופן הנכון והמוצלח

קשיי השפה, המנטליות והמרחק, גורמים לישראלים רבים ובצדק, לחשוש מהתקשרות עם עורכי דין בפורטוגל. כולנו עדים למקרים בהם אזרחים תמימים התקשרו עם בעלי מקצוע במדינות זרות ובפועל נותרו ללא כספם וללא הנכסים שהבטיחו להם.

הדרך הנכונה והטובה ביותר להתקשר עם עורך דין פורטוגלי היא באמצעות פניה שמשרד עורכי דין ישראלי המקושר ועובד עם משרד עורכי דין פורטוגלי בפורטוגל. התנהלות מול משרד עורכי דין ישראלי יוכל לסייע לכם להיות רגועים יותר ולדעת כי יש לכם כתובת ישראלית לכל פניה ומענה שתדרשו.

עורך דין בפורטוגל הוא הכתובת לכל פעולה ובעיה משפטית הנדרשת לביצוע בפורטוגל. החשש מבירוקרטיה שונה, שפה שונה וכו' הוא עניין טבעי ומובן. באמצעות צמצום הסיכונים וביצוע הפעולות באופן הנכון תוכלו להבטיח מקסימום הצלחה בכל עניין שתרצו לבצע בפורטוגל. פנו למשרד עורכי דין ישראלי הפועל בשיתוף פעולה עם משרד עורכי דין בפורטוגל והבטיחו שקט נפשי וסיכויי הצלחה גבוהים.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן