לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

עורך דין צוואות וירושות בפורטוגל

בעקבות החוק הפורטוגלי אשר יצא לדרכו בשנת 2015 אלפי ישראלים נמצאי זכאים לקבל דרכון פורטוגלי ובפועל בשנת 2023 רבים מהם אוחזים בפועל בדרכון פורטגלי. עניין האזרחות הכפולה והחזקת דרכון פורטוגלי לצד דרכון ישראלי הביא ישראלים רבים להיזדקק לשירותים משפטיים בפורטוגל לרבות עורך דין צוואות וירושות בפורטוגל.

במאמר זה נראה מדוע נחוץ להיוועץ עם עורך דין צוואות וירושות בפורטוגל ובאיזה אופן ניתן לעשות זאת באמצעות עורך דין ישראלי המתגורר בישראל.

אזרחות פורטוגלית והעניינים המשפטיים הנובעים ממנה

כל אזרחות הניתנת לאדם מחייבת אותו באופן טבעי לכבד ולנהוג בהתאם לכללי המקום והמדינה אשר העניקה לו את אזרחותה. העובדה כי אדם הינו אזרח פורטוגל מחייבת אותו לבדוק מהן הזכויות והחובות החלות עליו עם קבלת האזרחות לרבות עניינים הנובעים מצוואות וירושות.

קבלת דרכון פורטוגלי לאלפי ישראלים בעת האחרונה הביא בפועל לנחיצות בעניינים משפטיים שונים לרבות עורך דין לענייני צוואות וירושות. אדם אשר רכש נכסים בפורטוגל וכן מחזיק שם כספים, טוב יעשה אם יוועץ עם עורך דין המתמחה בתחום משפטי זה בפורטוגל על מנת שיוכל לקבל את מלוא המידע הרלוונטי עבורו.

מתי אצטרך עורך דין בפורטוגל לענייני ירושות וצוואות

עם קבלת הדרכון הפורטוגלי ישראלים רבים נהרו לרכוש נכסים בפורטוגל וכן פתחו שם חשבון בנק והעבירו לתוכו כספים שונים. פעולות אלו הביאו בפועל לצורך בעריכת צוואה בפורטוגל וכן שכירת שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום משפטי זה.

עורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושות בפורטוגל יוכל לסייע בעריכת צוואה מקומית באופן הנכון והדרוש וכן יעמיד אתכם על זכויותכם המגיעות לכם מעצם היותכם אזרחי המדינה. כמו כן, עורך הדין יוכל להאיר את עינכם בדברים הנדרשים הנחוצים והרלוונטים לפעולות המשפטיות אשר עליכם יהיה לעשות במקביל או בנוסף לצוואה.

ניתן לומר כי כל אזרח ישראלי אשר לו פעילות עסקית כלשהי בפורטוגל והוא מחזיק בה נכסים או כספים רצוי ונדרש שיוועץ עם עורך דין המתמחה בתחום זה על מנת שניתן יהיה להבין טוב יותר כיצד עליו לפעול ובאיזה אופן להתמודד עם הסוגיות המשפטיות הנובעות מעניין זה.

גישור על המרחק באמצעות עורך דין ישראלי

זהו לא סוד כי ישראלים רבים נרתעים לבצע פעילות עסקית במדינות זרות לרבות פורטוגל לאור הקשיים אשר הם חווים מהפער המנטלי לרבות פער שפתי וכו'. עריכת צוואה או כל הסכם משפטי אחר בשפה אשר אינה מוכרת היא עניין אשר אין להקל בו ראש ויש צורך להבין היטב את הרשום במסמך לרבות הפעולות המשפטיות הנובעות ממנו.

העובדה כי ישראל ופורטוגל נושאות שפות שונות, תרבות שונה, מנטליות שונה וכן חוקים ודינים שונים הביאה בפועל לנחיצות גורם שלישי אשר יהיה מעורב בהליך עריכת הצוואה וכל הקשור לה בפורטוגל. לנו כישראלים הכי טוב לדעת כי עורך דין מטעמנו המבין את שפתינו יפעל עבורנו ויוודא כי המסמך המשפטי שערכו עבורנו יהיה הולם ונכון.

מסיבה זו, אדם המעוניין לערוך צוואה בפורטוגל או להעניק ירושה לבני משפחתו רצוי ונכון כי יעשה זאת באמצעות עורך דין ישראלי אשר לו משרד בפורטוגל כך שניתן יהיה להבין לפרטי פרטים כיצד ובאיזה אופן תערך הצוואה והאם תקיף היא את מלוא הפרטים הנדרשים.

עריכת צוואה בפורטוגל באמצעות עורך דין ישראל המכיר ובקיא בדינים השונים בפורטוגל תוכל לסייע לכם להיות בטוחים כי עניינכם המשפטיים ישמרו על הצד הטוב ביותר ויהיה גורם מקצועי אחראי אשר יפקח על העבודה הנעשית עבורכם.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן