לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

שמורות טבע וגנים בפורטוגל

שמורות טבע וגנים בפורטוגל:

שמורות טבע ופארקים לאומיים הם הפנים הירוקות של המדינה, שמורות טבע הן אוצר לאומי ונכס בעל ערך רב לציבור כולו.

מדינות שלא התברכו בשמורות טבע ופארקים מנסות ליצור כיום גנים ירוקים מלאכותיים

ופארקים מעשי ידי אדם. היום יותר מתמיד קיימת הבנה כי לטבע ופארקים יש חשיבות רבה בבריאותו של אדם לרבות בריאות הנפש.

ב- שמורת הטבע ניתן להתעמל, לבלות בחיק הטבע עם המשפחה וגם סתם להימלט מהעיר הסואנת אל פנינת טבע  שהתברכה באוויר צח ונקי.

כיום מדד איכות של עיר נבחן בין היתר בהיותה עיר ירוקה. עיר ירוקה לאו דווקא במשמעות של צמצום זיהום האוויר או שימוש בדלקים מזהמים אלא גם בכמות הפארקים הקיימים בתחומה וגינות הירק העוטפות אותה.

המודעות לשימור הפארקים ושמורות טבע מגיע לא אחת לפתחו של בית המשפט כאשר מחד מנסים יזמי נדל"ן להכשיר קרקעות לבנייה מאסיבית

ומאידך גופים שונים הדורשים לשמר את הטבע ולא לפגוע באיזון הדק הקיים בין הטבע לבני האדם.

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

החשיבות של שימור שמורות טבע וגנים לאומיים:

לשימור שמורות טבע וגנים לאומיים ישנן מספר מטרות בעלות ערך עליון אשר המודעת להן הולכת וגוברת משנה לשנה. בין מטרות אלו ניתן למצוא את המטרות הבאות:

  1. שימור בריאות האדם- בקטגוריה זו בריאות האדם הינה גם בריאות הנפש. ידוע כי סגנון החיים המערבי הינו סגנון חיים לחוץ וטובעני, שמורות טבע יכולות להפיג לחץ זה ולהקנות לאדם שקט נפשי. מעבר לכך, בשמורות טבע ניתן להתעמל, לעשות ספורט וגם סתם לבלות עם המשפחה.
  2. שמורות טבע הן נכס לאומי- שמורות טבע בעלות שם עולמי כגון קרוגר פארק באפריקה או הסוואנה הן שמורת טבע הגורמות התעניינות רבה ברחבי העולם ומושכות אליהן מאות אלפי תיירים. מעבר לאזור ירוק יש גם פוטנציאל עסקי עצום למקומות אלו והעשרת קופת המדינה.
  3. הפחתה בזיהום אוויר וגידול תוחלת החיים- ככל שישנם אזורים ירוקים יותר כך זיהום האוויר פוחת. אזורים ירוקים הם לרוב ללא רכבים או כלי תחבורה מזהמים אחרים. באזורים אלה באופן טבעי אוויר לנשימה יהיה נקי יותר ובכך גם שומרים על הסביבה והבריאות.
  4. שמירה על הטבע ובעלי החיים- מעבר לשמירה על בעלי חיים אשר חלקם בסכנת הכחדה חשוב לזכור כי בעלי חיים מאזנים את הטבע ולעיתים היכחדות זן כזה או אחר יכול להביא לאסון אקולוגי אשר עלול אף לפגוע בסופו של דבר בנו בני האדם. לרוב, בפארקים לאומיים קיימת מודעות רבה הבאה לידי ביטוי בשילוט והכוונה אודות בעלי החיים הנמצאים בפארק שהם בסכנת הכחדה. פארקים אלה הם מעין מקלט וערובה לשלום בעלי החיים ועתידו של עולמנו.

פארק פנדה ג'רש – פורטוגל:

פארק זה ממוקם כ- 100 קילומטרים לערך מפורטו. בפארק ניתן למצוא מפלי מים מרהיבים,

נחלים, מסלולי הליכה שונים המתאימים לכל המשפחה וכן אף טיול ג'יפים. יש לשים לב כי לא מס]יק ים בילוי אחד בפארק זה ולכן מומלץ לבלות לפחות שניים עד שלושה ימים בו.

פארק סאפל דה קסטרו ווילה- פורטוגל:

פארק זה נמצא בדרום פורטוגל ונחשב יחסית לפארק גדול עם כ- 2200 דונם של טבע.

בשל אחוזי הלחות הגבוהים בשמורה קיימות בה מספר ביצות השופעות בטבע ובעלי חיים שונים.

פארק ארוקה- פורטוגל:

פארק זה נמצא במרחק של שעה מפורטו והוא נחשב למקום יחסית לא מתוייר.

פארק ארוקה מציע מגוון רחב של אטרקציות ומסלולי הליכה כשהדבר הבולט בו הוא הליכה על גשר חבלים במרחק של מספר קילומטרים.

פארק זה טובל בירוק ונמצאות בו תופעות טבע גיאולוגיות ייחודיות כגון אבנים שחורות קטנות הפזורות ברחבי הפארק ונבדקות ממש בימים אלו.

מחפשים עוד איפה כדאי לטייל קראו>> 10 דברים שאסור לפספס בליסבון – פורטוגל.

פארק ארוקה - עו"ד ישראל מזרחי ושות'

דרכון פורטוגלי לצאצאי גירוש יהודי ספרד:

בין אם חפצה נפשכם לטייל ב- שמורות טבע של פורטוגל ובין אם אתם מעוניינים להזדקן באחת מהערים היפייפות שלה זה הזמן לבדוק את האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי ולהפוך להיות אזרחי האיחוד האירופאי.

על אף שמדובר בתהליך ארוך וממושך בסופו של יום ישתלם הדבר ותקבלו את הדרכון הנחשק שיקנה לכם מגוון אין סופי של אפשרויות והטבות.

תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי הוא תהליך הדורש ידע והכרת הרשויות וחשוב לשים לב לפרטים הקטנים העלולים בסופו של דבר לחבל באפשרות לקבל דרכון פורטוגלי.

ממשלת פורטוגל אשר הכירה בעוול ההיסטורי שגרמה ליהודים שהתגוררו בשטחה בשנת 1497 וגורשה על ידה החליטה להעניק לצאצאי אותם יהודים אזרחות פורטוגלית

והשבת מקצת הזכויות ששללו מאבותיהם.

קבלת דרכון פורטוגלי מותנת בהוכחת זיקה ל- גירוש יהודי ספרד וקבלת אישור הקהילה היהודית בפורטוגל כי אכן המבקש צאצא לגירוש יהודי ספרד.

לצורך הוכחת הזיקה יידרש המבקש להמציא מסמכים אודות מוצא משפחתו וכן שם משפחתו אשר חייב להיות בעל סממן ספרדי מובהק.

למה כדאי להתחיל את תהליך הוצאת הדרכון הפורטוגלי כבר עכשיו:

מעבר לעניין ההמתנה הארוכה עד לקבלת דרכון פורטוגלי הרי שייתכן ויחולו שינויים בחוק מגורשי ספרד שיצא לדרכו בשנת 2015.

לא בטוח כי חוק זה יישאר לנצח במתכונתו הנוכחית וככל הנראה או יעבור שינויים מרחיקי לכת אשר ישפיעו על האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי.

מסיבות אלה מומלץ להתחיל כבר עתה את תהליך קבלת הדרכון על מנת שגם אתם תוכל לממש את זכותכם ההיסטורית ולהפוך להיות אזרחי האיחוד האירופאי.

על מנת שתוכלו להבטיח את סיכוייכם לקבל דרכון פורטוגלי מומלץ לבצע את התהליך עם עורך דין הבקיא בתחום ויודע כיצד לפעול אל מול הרשויות הרלוונטיות.

משרדנו לצורך העניין מתמחה בהוצאת דרכונים פורטוגלים לצאצאי גירוש יהודי ספרד ומלווה את לקוחותיו יד ביד עד קבלת תעודת הלידה הפורטוגלית.

בבדיקה קצרה באתרנו תוכל לדעת מהם סיכוייך לקבל דרכון פורטוגלי ואזרחות אירופאית. לאחר סיום הבדיקה אנא השאר את פרטיך ואנו נדאג לשוב אליך.

יש לציין כי חלון הזמן להוציא אזרחות ו- דרכון ספרדי הסתיימו ומכאן העלייה בדרישה לאזרחות הפורטוגלית.

מוזמנים לקרוא מאמר העשרה בנושא: חגים ואירועים בפורטוגל וכן- דרכון פורטוגלי ליוצאי אנגליה.

קרא גם >> מדוע הליך הוצאת דרכון פורטוגלי הוא קל ופשוט.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן