לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

כמה תוקף דרכון צריך להיות בכניסה לאירופה?

נוסעים רבים רכשו לאחרונה כרטיסי טיסה לאירופה וגילו שהם לא יכולים להיכנס למדינה שבה תכננו לנפוש. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחר שקיבלנו מספר רב של פניות בנושא. החלטנו שלא להשאיר את העניין מאחור ויצאנו לבדוק מהו התוקף שצריך להימצא בדרכון של הנוסעים ליבשת האהובה. הישארו כאן ותגלו את הפרטים המלאים שיעשו לכם סדר.

 

התוקף משתנה ממדינה אחת לאחרת

יש הסוברים שתוקפו של הדרכון צריך להיות כ – 6 חודשים מרגע היציאה מהארץ. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שהמדינות האירופאיות לא יישרו קו בנושא. שכן, יש מדינות שעשויות לדרוש תוקף של חצי שנה, בעוד אחרות יתעקשו על 3 חודשים. בפסקה הבאה נציג בפניכם את הרשימה העדכנית, נכון לרגע כתיבת מילים אלה, כדי שתוכלו לבחון את התוקף של הדרכון ולבצע חידוש בעת הצורך.

התוקף משתנה ממדינה אחת לאחרת 

נעים להכיר – הרשימה העדכנית

בחרנו להציג את רשימת המדינות האירופאיות באמצעות טבלה, כדי להקל על מציאת היעד שאליו תטוסו בהמשך:

שם המדינה תוקף ל – 3 חודשים תוקף ל – 6 חודשים הערות
צרפת X
הונגריה X
בולגריה X
אוסטריה X
אנגליה X יש לוודא שקיימים לפחות 4 דפים ריקים בדרכון

חשוב לציין שהמידע עשוי להשתנות מעת לעת, לכן נמליץ לבצע בדיקת תוקף דרכון באתר הזה שמתעדכן מידי יום.

 

גיליתם שהדרכון לא בתוקף? יש מה לעשות!

כאמור, יש לא מעט אנשים שמגלים שהדרכון שלהם אינו בתוקף. מדובר בתרחיש שמצריך הנפקת דרכון חדש ברגע האחרון. שימו לב, אינכם צריכים לתאם תור למשרד הפנים ולחכות חודשים כדי לקבל את הדרכון החדש.

עליכם לפקוד את העמדה שנמצאת בשדה התעופה בן גוריון. חשוב לציין שהעמדה פעילה בימים ראשון עד חמישי לאורך כל היממה ובימי שישי עד השעה 14:00. בימי שבת, העמדה סגורה והיא נפתחת מחדש בשעה 21:00. חשוב שתביאו עמכם את הדרכון הנוכחי ואת כרטיס הטיסה, כדי שתוכלו לבצע את החידוש.

גיליתם שהדרכון לא בתוקף יש מה לעשות!

הארכת תוקף הדרכון

אם אתם נמצאים בישראל ואין לכם צורך בהארכה דחופה (מהיום למחר), עליכם להגיש בקשה למשרד הפנים, כדי לתאם תור להארכת תוקף הדרכון. מי שצריכים לבצע את ההליך בעת שהותם בחו"ל, צריכים לפנות לקונסוליה הישראלית שנמצאת במדינה האירופאית. חשוב לציין שאפשרות זו מתאימה למי שעונים על 2 הקריטריונים הבאים:

  1. מחזיקים בדרכון שטרם עברו 10 שנים מרגע הנפקתו.
  2. המראה החיצוני שלהם לא השתנה באופן משמעותי מרגע הנפקת הדרכון.

כדאי ליצור קשר עם נציג מטעם הקונסוליה מראש, כדי שתוכלו להביא עמכם את המסמכים הדרושים. מדובר בדרך כלל בטופס בקשה שימולא על ידיכם.

 

מילים אחרונות לסיום

נוסעים שמתכננים לטוס לאירופה בקרוב, צריכים לבדוק את התוקף של הדרכון שלהם טרם ההגעה למקום. מדריך זה הציג בפניכם את המידע המלא בנושא, כך שתוכלו לבצע את הבדיקה המקיפה ולהגיע לחופשה הבאה שלכם בשקט נפשי ובידיעה שתוכלו לעבור את ביקורת הדרכונים בקלות.

כמה תוקף דרכון צריך להיות בכניסה לאירופה

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן