לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

מוסדות לימוד בפורטוגל

לרוב כשאנו מדברים על מוסדות לימוד בפורטוגל אנו מדברים על אוניברסיטאות ומכללות להשכלה גבוהה. בפורטוגל כמו ביתר מדינות האיחוד האירופאי קיימים מוסדות הלימוד הטובים בעולם מהם יוצאים רופאים בעלי שם עולמי, מהנדסים וכו'.

ייתרונו הגדול של הדרכון הפורטוגלי הוא שלא רק שניתן ללמוד בסבסוד ניכר בכל אחד מהמוסדות לימוד המוצלחים בפורטוגל אלא גם ניתן לעשות זאת בכל מדינה אחרת החברה באיחוד האירופאי.

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

 

למה דווקא השכלה גבוהה בפורטוגל

מערכת החינוך בפורטוגל נחשבת לאחת המתקדמות בעולם ומבוקשות ביותר. בפורטוגל קיימים מוסדות לימוד ציבוריים ופרטיים בדומה לישראל. רוב מוסדות הלימוד היוקרתיים מתרכזים בערים פורטו וליסבון.

נכון לשנת 2017 בפורטוגל למעלה מ- 15 אוניברסיטאות ציבוריות וכן מספר דומה של מוסדות פרטיים. שיטוט קצר בין מסדרונות הלימוד במוסדות בפורטוגל יגלה כי חלק ניכר מהסטודנטים הלומדים בפורטוגל אינם פורטוגלים וחלקם אף ישראלים.

הלימוד במוסדות הגבוהים בפורטוגל לרוב נעשה בשפה הפורטוגזית אך ניתן למצוא מוסדות וקורסים שונים המתנהלים בשפה האנגלית.

 

מוסדות לימוד בעיר ליסבון.

למה דווקא ליסבון? ובכן נראה כי אין צורך להכביר במילים אודות העיר התוססת ליסבון אשר מספקת לא רק השכלה גבוהה ואיכותית אלא גם תעניק לסטודנטים חיי לילה צעירים והנאות נוספות. בין המוסדות המובילים בליסבון אפשר למצוא את האוניברסיטאות הבאות:

  • The Lisbon MBA – המדובר באחד ממוסדות הלימוד המובילים ברכישת השכלה גבוהה לתארים ראשון ושני שונים.
  • Aese- מוסד לימוד המתמחה במנהל עסקים.
  • Nova de Lisbon – מוסד לימודים זה מתמחה במדעי החברה והרוח.
  • School of Law – בית ספר למשפטים המכשיר את דור העתיד של עורכי הדין.
  • ועוד מסלולי לימוד רבים ומגוונים.

מוזמנים לקרוא גם על >> חיי לילה בפורטוגל ליסבון כל המידע!.

 

מוסדות לימוד בערים אחרות בפורטוגל

גם מחוץ לליסבון קיימים מוסדות לימוד שונים הממוקמים ברחבי פורטוגל אליהם נוהרים מאות סטודנטים זרים ופורטוגלים כאחד. ניתן למצוא מוסדות לימוד בעיר ברגנצה וכן בעיר בראגה וכו'. היתרון בלימוד בעיר ליסבון הוא הקרבה לכל הדברים הטובים שהעיר מציעה ומאידך לא להתפשר על איכות הלימוד.

עבור ישראלים רבים השכלה גבוהה בפורטוגל היא הפתרון האידיאלי ליוקר המחיה הקיים בישראל וכן לתנאי הלימוד הקשים הקיימים באוניברסיטאות בישראל. מחייה בעיר ליסבון זולה הרבה יותר מישראל ובטח ובטח שכר הדירה ועלויות שונות אחרות.

 

מדוע נחוץ דרכון פורטוגלי ללימודים בפורטוגל

נכון, גם באמצעות דרכון זר לרבות דרכון ישראלי ניתן לרכוש השכלה גבוהה בפורטוגל אך יחד עם זאת אין הדבר דומה למצב בו עשיתם זאת כשבידכם דרכון פורטוגלי.

אזרחות פורטוגלית תעניק לכם אפשרות לרכוש השכלה גבוהה בסבסוד ניכר בהשוואה לשכר הלימוד שישלם סטודנט זר. מעבר לתשלום שכר הלימוד הרי שהחזקת דרכון פורטוגלי תפתור אתכם מדרישה לאשרת סטודנט ובירוקרטיה אחרת אותה יצטרכו סטודנטים זרים לעבור.

אין ספק כי דרכון פורטוגלי הוא הדבר הנחוץ ביותר לכל סטודנט החפץ לרכוש השכלה גבוהה בפורטוגל או בכל בירה אירופאית אחרת. דרכון פורטוגלי לא רק פותח דלתות רבות לסטודנט אלא מסייע לו לרכוש מקצוע לחיים בקלות רבה יותר מעמיתו שאינו אזרח פורטוגל.

 

איך אדע אם אני יכול לקבל דרכון פורטוגלי

לאור התיקון לחוק הפורטוגלי נמצא כי ישראלים רבים זכאים לקבל אזרחות פורטוגלית מכוח היותם צאצאים ליהודי מגורשי ספרד. ככל הנראה גם לך יש סיכוי לא רע להוכיח כי אחד מאבות אבותיך גורש מספרד ופורטוגל באירוע הידוע לשמצה "גירוש יהודי ספרד".

באתר האינטרנט שלנו ישנו שאלון פשוט אשר בסיומו תוכל לדעת מה הם סיכוייך להוכיח זיקה לגירוש יהודי ספרד ולבסוף לקבל את הדרכון הפורטוגלי.

באופן כללי ניתן לומר כי זיקה לגירוש יהודי ספרד מוכיחים באמצעות שם משפחה וארץ מוצא. אם מוצא משפחתך מלוב, תורכיה, מרוקו, מצרים ועוד מדינות רבות ככל הנראה גם אתה יכול לקבל דרכון פורטוגלי.

לאחר בדיקת הזכאות משרדנו יפנה לקהילה היהודית בפורטוגל ויבקש את אישורה להוכחת הזיקה. לאחר בדיקה מעמיקה וניתוח המסמכים תקבע הקהילה היהודית בפורטוגל אם אכן הצלחת להוכיח את זיקתך לגירוש יהודי ספרד.

משרד עורכי דין ישראל מזרחי ושות' מתמחה בהוצאת דרכון פורטוגלי ליהודים צאצאים לגירוש יהודי ספרד. בין קהל לקוחותינו נמנים יהודים ממוצאים שונים לרבות תימן, עירק ואיראן.

אם הנך מעוניין לרכוש השכלה גבוהה בפורטוגל או לממש את זכותך ההיסטורית אנא השאר הודעה ואנו נדאג לשוב אליך בהקדם. כמו כן תוכל לעשות בדיקת זכאות לאזרחות פורטוגלית  אונליין.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן