לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

שייט נהרות בפורטוגל

שייט נהרות בפורטוגל

אין ספק כי כאשר מדברים על דרכון פורטוגלי מיד עולה לדמיון טבע, נחלים ונהרות השופעים חיים וירוק. בשל מיקומה הגאוגרפי של פורטוגל התברכה מדינה זו בטבע שופע, גן עדן של ממש. במאמר זה אנו נציג מעט מהנהרות בהן התברכה פורטוגל ונסביר מדוע דווקא בתקופה זו עלתה פורטוגל לתודעה הישראלית.

קרא גם על >> שמורות טבע וגנים בפורטוגל.

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

 

נהר הדואורו

כאשר מדברים על נהרות בפורטוגל איך אפשר שלא להזכיר מיד את נהר הדואורו. נהר יפייפה זה הוא אחד מהנהרות הגדולים  באזור פורטוגל וספרד ובסיומו נשפך לאוקיאנוס האטלנטי. הדורו חוצה כפרים ציורים, כרמים ועוד הרבה דברים שהטבע מציע.

לא ניתן לשוט בחלקו הגדול של הנהר והמקומות המיועדים לכך נמצאים בפורטוגל. מסיבה זו שייט בנהר זה בפורטוגל הוא חוויה של ממש. שיט במורד הנהר יחשוף בפניכם כרמים, חקלאות פורטוגלית שונה והמון טבע.

כיום שיט בנהר הדורו הפך לאטרקציה מומלצת בקרב תיירים הפוקדים את פורטוגל וסוכנות נסיעות מארגנות חבילות של ממש לשייט בנהר זה הכוללות אטרקציות נוספות הקשורות לנהר.

 

נהר גוודיאנה

נהר זה אף הוא אחד מהנהרות הגדולים שבאזור פורטוגל. תחילתו ככל הנראה בספרד והוא ממשיך וזורם אל תוך פורטוגל. נהר גוודיאנה נשפך למפרץ קדיס וניתן לשוט בעשרות קילומטרים האחרונים שלו.

 

נהר טחו

נהר הטחו הוא הנהר הארוך ביותר באזור פורטוגל הוא חוצה את ספרד ופורטוגל ונשפך לאוקיאנוס האטלנטי בעיר ליסבון. בדומה לנהרות אחרים גם מפסל המים של נהר הטחו משתנה מפעם לפעם וקיים חשש להצפות מנהר זה.

 

פורטוגל כיעד נחשק לחופשה

אם מאסתם בחופשות שופינג או בחופשות בערים עמוסות בבניינים ובטון הרי לכם אופציה מדהימה לשינוי וטיול אחר. חושב לציין כי פורטוגל לא נופלת משום מדינה אירופאית אחרת בכל הקשור לחיי לילה וייתר הדברים שהעיר הגדולה מציעה אך יחד עם זאת מאפשרת מסע אל טבעה הפראי והקסום.

פורטוגל בורכה בנחלים ונהרות רבים וטבע שאין שני לו ברוב מדינות אירופה. שאלו את מי שביקר בפורטוגל ומיד תיווכחו לדעת כי אם טרם בחרתם ביעד זה כיעד לחופשה הבאה אתם בכיוון הלא נכון.

היתרון העצום בפורטוגל הוא השילוב בין טבע, כפריים ציוריים וחקלאות לבין חיי לילה, שופינג ותרבות עירונית. גם עלות המחייה בפורטוגל אינה יקרה ביחס למקומות אחרים ולנו הישראלים היא תתגלה כיעד זול בהשוואה למה שאנו מכירים.

 

לטייל בפורטוגל כאזרח פורטוגלי

אם כבר חשבת על טיול בפורטוגל למה לא לטייל בה כאזרח? מעבר לעובדה כי פורטוגל התברכה בטבע שוקק חיים הרי שגם תושביה הם אנשים חמים ומסבירי פנים. פורטוגל ידידותית לישראלים ומקבלת אותם בברכה.

כידוע, לפני מספר שנים בצעד יוצא דופן החליטה פורטוגל לתקן את העוול ההיסטורי שגרמה ליהודייה כאשר גירשה אותם לפני 520 שנים באירוע המכונה גירוש ספרד. בעקבות תיקון לחוק זה, המוני יהודים צאצאים לגירוש יהודי ספרד החלו לממש את זכאותם וקיבלו אזרחות פורטוגלית.

רבים לא יודעים אבל הוכחת הזיקה לגירוש יהודי ספרד היא למעשה כרטיס הכניסה לשערי פורטוגל והיא זו שתעניק למבקש את האפשרות לפנות לממשלת פורטוגל בבקשה להתאזרח. זיקה לגירוש יהודי ספרד תיבחן ותאושר על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל אשר לה הכלים והסמכות להכריע בבקשה.

 

כיצד ניתן להוציא דרכון פורטוגלי

הוצאת אזרחות פורטוגלית כרוכה במגוון רחב של פעולות שונות הדורשות ניסיון וידע. בראש ובראשנה יש לקבל את אישור הקהילה היהודית בפורטוגל כי אכן המבקש הינו צאצא לגירוש יהודי ספרד. לאחר קבלת אישור זה, יש להגיש את הבקשה להתאזרחות לממשלת פורטוגל בצירוף כל המסמכים הנדרשים מתורגמים לשפה הפורטוגזית.

מומלץ מאוד להיעזר בהגשת הבקשה וכל הכרוך בכך בעורך דין המתמחה באזרחות פורטוגלית אשר בידיו הכלים המתאימים להביא לקבלת הבקשה והענקת הדרכון הפורטוגלי.

לטעויות בהכנת הבקשה עלולות להיות השלכות הרות גורל ומומלץ מאוד מהגעה למצב שכזה. משרד עורכי דין ישראל מזרחי ושות' הינו משרד המתמחה בהוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים צאצאי גירוש יהודי ספרד. במשרדנו יהודים ממוצאים שונים נמצאים זכאים לקבל אזרחות פורטוגלית וכיום הם מחזיקים בדרכון הנחשק.

אם אינך בטוח בדבר זכאותך לדרכון פורטוגלי תוכל בבדיקה קצרה באתר האינטרנט שלנו לבדוק זאת. במידה ונמצאת זכאי השאר לנו הודעה ואנו נדאג לשוב אליך בהקדם ולפשט עבורך את תהליך קבלת האזרחות.

לבדיקה לחץ >> בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי ובמידה והתחלתם בתהליך תוכלו לקרוא על בדיקת סטטוס במאמר הבא >> בדיקת סטטוס דרכון פורטוגלי

קרא גם על >> דרכון פורטוגלי ליוצאי עיראק וגם על >> יתרונות דרכון פורטוגלי: כל המידע!.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן