לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

פורטוגל חובת בידוד נכון לחודש יוני 2021 מה קורא עם הישראלים המבקרים בפורטוגל

אין ספק כי הקורונה יצרה בלבול רב ברחבי מדינות העולם ומצוקה רבה בקרב בעלי העסקים בפרט אלא העוסקים בתיירות. תקנות לשעת חירום משתנות ממדינה למדינה ולעיתים קרובות אף אינן ברורות דיו ואינו מפרטות באיזה מקרה חייב הנוסע בידוד או כלל לא רשאי להיכנס לגבולות המדינה.

במאמר זה נבחן ונראה מדוע ביקור בפורטוגל הוא הדבר הנכון בתקופה זו וכן מהם הדרישות של ממשלת פורטוגל מהתיירים המגיעים ממדינת ישראל. חשוב לציין כי תנאי השהות במדינה והכניסה לה משתנים מעת לעת ומומלץ להתעדכן באתר של משרד התיירות וכן במאגרי מידע נוספים עדכניים ורלוונטיים.

 

תנאי הכניסה לישראל בתקופת הקורונה

פורטוגל אשר כלכלתה תלויה בענף התיירות הצטרפה למספר מדינות אירופאיות נוספות והגדירה את ישראל כמדינה ירוקה. נכון לחודש יוני 2021 ישראלים אשר ירצו לפקוד את המדינה יצטרכו להציג בדיקת PCR שלילית בכניסה למדינה ויהיו פטורים מבידוד.

האם חייב להיכנס לבידוד למבקרים בפורטוגל מישראל -עו"ד ישראל מזרחי ושות'

יחד עם זאת, הודיעה פורטוגל על מספר הגבלות שונות בתחום התיירות במטרה למנוע את התפשטות הקורונה. כך למשל, סגירת המסעדות תעשה עד לשעה 22:30, חובת עטית מסכות בחללים סגורים וכן הגבלות נוספות על התקהלות בני אדם.

אין ספק כי אף אחד מאיתנו אינו מעוניין בהגבלות במהלך החופשה שלו אך כאשר בכל העולם הקורונה חוגגת וקיימים סגרים ואיסורי התקהלות זה הזמן לארוז מזוודה ולצאת לנופש במדינה היפיפייה הזאת.

 

למה דווקא פורטוגל

פורטוגל הוא יעד בעל נופים עוצרי נשימה ומזג אוויר נוח במהלך כל עונות השנה. בפורטוגל תוכלו למצוא חופים מרהיבים ואף לצלול או לגלוש בהם. פורטוגל שופעת גם בסגנונות שונים של מאכלים ערבים לחיך וחיי הלילה שלה לא מביישים שם בירה אירופאית אחרת.

 

עלויות המחייה בפורטוגל נמוכות באופן יחסי ובהשוואה למדינות במערב אירופה טיול בה בהחלט שווה לכל כיס. עם הדרכון הפורטוגלי כיום ניתן בקלות לנסוע לפורטוגל ולטייל בה כאזרח לכל דבר ועניין. עכשיו, דווקא בתקופת הקורונה טיול בפורטוגל יכול להיות הדבר המתבקש כאשר ניתן להיכנס ולצאת מהמדינה חופשי ללא צורך בבידוד וללא צורך בתנאים נוספים.

 

כיצד אדע אם גם אני יכול להוציא אזרחות פורטוגלית

עם כניסת התיקון בחוק הפורטוגלי לתוקפו, כל יהודי אשר יוכיח זיקה לגירוש יהודי ספרד ופורטוגל יוכל לקבל את אישורה של הקהילה היהודית ולהגיש בקשה ל- אזרחות פורטוגלית. הוכחת הזיקה לגירוש יהודי ספרד תיבחן על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל לאחר שהמבקש הוכיח באמצעות מסמכים ואישורים נוספים כי משפחתו משתייכת לגירוש יהודים אלו.

שמות משפחה נפוצים רלוונטיים להליך האזרחות הם: פרץ, חדד, מזרחי וכו'. מדינות מוצא משפחתי רלוונטיות להליך הן: תורכיה, מרוקו, טוניס, מצרים וכו' וכו'. מומלץ לערוך בדיקת זכאות קצרה באתר האינטרנט שלנו ובסיומה תוכלו לדעת מה הסיכויים שלכם לקבל את אישור הקהילה היהודית בפורטוגל.

משרד עורכי דין ישראל מזרחי ושות' מתמחה בהוצאת דרכון פורטוגלי ובידיו הכלים המקצועיים לוודא עבורכם את מידת זכאותכם. במידה והנכם סבורים כי אתם זכאים לדרכון פורטוגלי צרו קשר עם משרדנו עוד היום ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן