לוגו של המשרד 3

תוכן עניינים

טיולים ונופש באירופה עם דרכון פורטוגלי

אין דבר מרגש יותר מחופשה באחת מערי הבירה היפייפות של מדינות אירופה. סופי שבוע קצרים או אפילו שהות של מספר ימים הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת יומו של האזרח הישראלי ביבשת אירופה.

מחירי התיירות בישראל לרבות בתי מלון ומסעדות יחד עם פתיחת השמים לחברות תעופה רבות שונות גרמו לחופשה באירופה להיות זולה יותר מסוף שבוע בים המלח או אילת.

כולנו יודעים שמדינות אירופה שונות ומגוונות באופיין ומנהגיהן. התרבות, האוכל והשוני מסקרנים ומעניינים את התייר הישראלי וגורמות לו לגלות עניין רב במוסרות השונה.

טיול באירופה עם דרכון פורטוגלי מקנה לאזרח הישראלי יתרונות רבים ומשדרג עבורו את חווית הנסיעה. רוצים לדעת אלו יתרונות מקנה הדרכון הפורטוגלי לאזרח הישראלי בנופש באירופה? מיד תגלו בהמשך המאמר.

פטור מביקורת דרכונים בשדה תעופה:

כולנו מכירים את התור הארוך המשתרך בירידה מהמטוס ויוצר צוואר בקבוק בדלפק החתמת הדרכונים. אמנם, טיסות לאירופה אינן ארוכות בהשוואה לטיסות למזרח ומדינות מרוחקות אחרות. יחד עם זאת, השהות הכוללת של התייר בדרכים לעיתים יכולה להסתכם בשעות ארוכות ומורטות עצבים.

כשאנו יורדים מהמטוס אנו מעוניינים לסיים מהר ככל שניתן את הבירוקרטיה המקומית ולהתחיל את החופשה המתוכננת. המתנה בתור החתמת דרכונים לעיתים יכולה לארוך זמן ממושך ולהכביד על התייר בפרט כשמדובר במשפחות עם ילדים. נסיעה עם דרכון פורטוגלי לאחת ממדינות אירופה תקנה לכם מעבר במסלול המהיר ויציאה ללא צורך לעמוד בתור.

שימו לב כאשר אתם מגיעים לאחת ממדינות אירופה כי קיים מסלול מיוחד לאזרחי האיחוד האירופאי ומסלול שונה ליתר אזרחי מדינות נוספות. שימוש בדרכון פורטוגלי יקצר לכם משמעותית את זמן ההמתנה בשדה התעופה הזר ויעניק לכם זמן ארוך יותר במדינת היעד.

 

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות, השאירו פרטים:

 

פטור מאשרת כניסה ליבשת אירופה:

כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע, החל משנת 2023 ידרשו אזרחי מדינת ישראל להציג ויזה בכניסה לאחת ממדינות האיחוד האירופאי. אמנם, מדובר בהליך קצר וזול המסתכם בעשרות שקלים בודדים אך עדין מדובר בהליך פרוצדורלי שיש לעשות.

נסיעה עם דרכון פורטוגלי תעניק פטור לאזרח הישראלי מהוצאת ויזה כזו והוא יוכל להתנייד ביבשת האיחוד האירופאי בקלות ובחופשיות ללא צורך בהצגת מסמך או אשרת כניסה.

טיול ארוך ללא מגבלת זמן :

פסקה זו רלוונטית לאזרח המעוניין לערוך טיול ארוך ומקיף באחת מהמדינות החברות באיחוד האירופאי. כידוע, לאזרח ישראל קיימת אשרת כניסה כיום לתקופה של 90 ימים כשלאחר מכן עליו לצאת מהמדינה. תקופה זו עלולה להשתנות בשנת 2023 כאשר תיכנס לתוקפה התקנה החדשה המחייבת ישראלים באשרת כניסה.

טיול ארוך עם דרכון פורטוגלי יוכל לאפשר לאזרח הישראלי שהות ארוכה ובלתי מוגבלת באחת ממדינות אירופה והוא יוכל להנות מתנאי שהייה כמו יתר אזרחי המדינה.

קרא גם מאמר >> עלויות טיול לפורטוגל.

דרכון פורטוגלי הוא לא רק טיול:

כתבה זו אמנם עוסקת ביתרונות הקיימים בטיול במדינות אירופה עם דרכון פורטוגלי אך האמת היא כי דרכון פורטוגלי הוא לא רק טיול או נופש. בעידן הגלובליזציה אפשרויות התעסוקה או הקמת עסק רווחי הם בהחלט דבר ריאלי והמוני ישראלים בחרו להעתיק את מקום עבודתם לפורטוגל או מדינות נוספות אחרות באירופה.

לעיתים שילוב של טיול באירופה או פורטוגל עם הקמת עסק הוא הדבר המתבקש ובהחלט ניתן לשלב בין השניים.

יתרונות נוספים הקיימים בדרכון פורטוגלי:

יש לזכור כי דרכון פורטוגלי הוא דרכון אירופאי על כל המשמע מכך. החזקת דרכון פורטוגלי מקנה למחזיק בו מגוון רחב של טובות וזכויות מתוקף היותו אזרח האיחוד האירופאי.

כזכור, לאזרחי האיחוד האירופאי קיימים הטובות בחופש תנועה, חופש תעסוקה וכו' בכל אחת מ- 27 מדינות האיחוד האירופאי.

גם בהתייחס לרכישת השכלה הרי שלאזרחי האיחוד ברוב מדינות החברות באיחוד קיימת האפשרות לרכוש השכלה גבוהה ללא עלות כספית או בסבסוד כספי משמעותי.

יש לזכור גם כי דרכון פורטוגלי מדורג בעשיריית הדרכונים החזקים בעולם והמחזיק בו יכול להיכנס לעשרות מדינות ללא צורך באשרת כניסה.

כמו כן, בעלי דרכון פורטוגלי יכולים להיכנס לארצות הברית ללא צורך בהנפקת ויזה מראש.

זה הזמן להתחיל בהליך הוצאת דרכון פורטוגלי:

בימנו כאשר לא ברור מהן התקנות החדשות האמורות להיכנס לתוקפן בנוגע ל- הוצאת דרכון אירופי פורטוגלי זה הזמן המתאים ביותר להתחיל בהליך הנפקת האזרחות ולהבטיח כי גם אתם תהיו חלק מאזרחי ישראל המחזיקים בדרכון פורטוגלי ואזרחות אירופאית.

תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית הינו תהליך מורכב וארוך ודורש ידע וניסיון בבירוקרטיה הפורטוגלית.

משרד עו"ד ישראל מזרחי ושות' הינו משרד עורכי דין המתמחה בהוצאת דרכון פורטוגלי ומספק ללקוחותיו שירות איכותי ומקצועי.

אצלנו תוכלו למצוא אוזן קשבת בכל שעות היממה ומענה לשאלותיכם הלא פתורות. אם גם אתם מעוניינים לקבל אזרחות פורטוגלית אנא פנו אלינו ואנו נדאג ליצור עמכם קשר בהקדם. קרא גם >> עבודה באירופה עם דרכון פורטוגלי וגם >> מה מיוחד כל כך בדרכון פורטוגלי

צוות משרדנו מונה מספר עורכי דין המתמחים בתהליך הוצאת דרכון פורטוגלי כאשר חלוקת העבודה נעשית באופן ברור לצורך ייעול ההליך וקידומו באופן המקצועי והמהיר שניתן. צוות משרדנו זמין ועונה לכל שאלה ובקשת הבהרה כמעט 24 שעות ביממה וערוך לתת לכם את השירות הטוב ביותר שקיים בתחום. היכנס לאתר האינטרנט שלנו והתרשמו בעצמכם.

עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה
דילוג לתוכן