לוגו של המשרד 3

כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

דרכון פורטוגלי בתל אביב | אזרחות פורטוגלית בתל אביב

כתוב את הכותרת כאן

חלומך לאזרחות פורטוגלית ו- דרכון פורטוגלי בתל אביב מתחיל כאן

בשנת 2015 נפתח חלון הזדמנויות ייחוד לאלפי ישראלים ממוצא ספרדי/ מזרחי לקבל דרכון פורטוגלי ואזרחות אירופאית. זה לא סוד כי בשנים האחרונות מרבית הבקשות המוגשות לפורטוגל מקורן במבקשים ישראלים. בתקופה האחרונה ולאור הביקוש הבלתי פוסק לדרכון פורטוגלי ניסתה ממשלת פורטוגל לצמצם את האפשריות מהלך אשר לעת עתה נכשל ולא יצא אל הפעול.

בעקבות ניסיונותיה של פורטוגל לצמצם את האפשרות להוצאת אזרחות פורטוגלית בתל אביב עלתה למודעות הישראלית ביתר שאת האפשרות להוציא דרכון פורטוגלי ובצדק הדבר, לא ניתן לדעת מתי ינסו שוב גורמים פוליטיים בפורטוגל להפסיק את הליך ההתאזרחות ולכן יפה שעה אחת קודם.

רוצים לדעת כמה ישראלים קיבלו דרכון קראו את המאמר>> כמה ישראלים קיבלו כבר דרכון פורטוגלי?

הוצאת דרכון פורטוגלי בתל אביב:

משרדנו מטפל במגוון רחב של לקוחות הפרוסים בכל רחבי הארץ מאילת ועד קריית שמונה. טיפול בדרכון פורטוגלי לרוב נעשה באמצעות מייל/הודעות ואמצעים דיגיטליים מהסיבה הפשוטה. המסמכים המוגשים לקהילה היהודית מוגשים באמצעות המייל ואין צורך בהחזקתם הפיסית.

משרדנו מתמחה בטיפול בישראלים יהודים המתגוררים בתל אביב והסביבה זאת לאור הריכוז הגדול של בני עדות המזרח הנמצאים בתל אביב וסביבתה. למשרדנו קהל לקוחות רחב מאזור תל אביב וסביבתה הנהנים משירות מקצועי מהיר ואמין. 

מה ייתן לי הדרכון הפורטוגלי:

מעבר ל- אזרחות פורטוגלית בתל אביב המקנה למבקש הטבות בפני עצמה כמו הטבות מס למשל הרי שדרכון פורטוגלי מעניק לאזרח אזרחות אירופאית ו- דרכון אירופאי ומגוון רחב של הטבות. בין הזכויות וההטבות ניתן לראות את הדוגמאות הבאות:

ביקור בארצות הברית ללא ויזה - אזרחות פורטוגלית בחיפה - עו"ד ישראל מזרחי ושות'

פטור מאשרת כניסה לארצות הברית ואוסטרליה. האזרח הפורטוגלי יקבל אשרת כניסה לארצות הברית למשך 90 ימים באופן אוטומטי ולא יזדקק לוויזה כמו האזרח הישראלי למשל.

חופש תנועה בין 27 מדינות האיחוד - עו"ד ישראל מזרחי ושות'
חופש תנועה בין 27 מדינות האיחוד האירופאי

חופש תנועה בין כל המדינות החברות באיחוד האירופאי. אזרחות אירופאית משמעותה להיות אזרח של 27 מדינות החברות באיחוד. אזרחות זו מקנה לאזרח הפורטוגלי את האפשרות לגור ולעבוד בכל אחת מהמדינות החברות באיחור כמו צרפת, גרמניה, הולנד ועוד.

דרכון פורטוגלי בחיפה לימודים - עו"ד ישראל מזרחי ושות'
לימודי השכלה גבוהה בחינם או סבסוד חלקי

סבסוד בלימודים. אזרח פורטוגלי זכאי לסבסוד בלימודים במוסדות הנמצאים ברחבי האיחוד האירופאי. ישנם מוסדות שאף הלימודים בהם הם חינם למחזיקי אזרחות אירופאית.

לסיכום נראה כי דווקא היום זה הזמן להתחיל בהליך ההתאזרחות וקבלת דרכון פורטוגלי. כפי שפורט לא ניתן לדעת מה ילד יום ובאלו פעולות תנקוט ממשלת פורטוגל על מנת להקשות על הישראלים המבקשים לקבל את אזרחותה.

למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

משרדנו הנו משרד עורכי דין אשר הוקם בשנת 2010 והיה בין הראשונים אשר טיפלו באזרחויות פורטוגליות, כאשר למשרדנו הצלחות רבות גם במקרים אשר נראו אבודים.

לווי צמוד לאורך כל הדרך
במשרדנו מתחילת ההליך ועד סופו תלוו על ידי עורך דין מקצועי כאשר במשרדנו אין שירותי מזכירות מול הלקוחות
זריזות ללא עיקובים מיותרים
משרדנו דוגל בהליך מהיר ללא עיקובים מיותרים כך למשל משרדנו יפעל להשגת אישור עקרוני מ- הקהילה היהודית בפורטוגל תוך 24 שעות מרגע הגשת המסמכים
דרכון פורטוגלי בתל אביב - זמינות גבוהה גם מחוץ לשעות הפעילות
רמת הזמינות במשרדנו היא מהגבהות ביותר שניתנים ע"י עורכי דין וחברות כך שבכל פניה שאלה בקשה תמצא מענה מיידי.

דרכון פורטוגלי בתל אביב - קצת על עצמנו?

למשרדנו אשר פועל משנת 2010 הצלחות רבות בתחום ההגירה והדרכון הפורטוגלי והספרדי בפרט! במשרדנו נצבר ידע עצום על ההליך ומורכבותו.

דרכון פורטוגלי בתל אביב ו- אזרחות פורטוגלית בתל אביב - מה כולל התהליך?

מהם התנאים לקבלת דרכון פורטוגלי בתל אביב:

לצורך קבלת אזרחות פורטוגלית ודרכון פורטוגלי ניתן למנות מספר תנאים בסיסים ועיקרים:

  • תנאי סף הכרחי הוא הוכחת זיקה לגירוש יהודי ספרד. הוכחת הזיקה תעשה דרך הקהילות היהודיות בפורטוגל שהוסמכה על ידי ממשלת פורטוגל לקבוע מיהו צאצא לגירוש יהודי ספרד. הוכחת הזיקה תעשה באמצעות שם משפחה ספרדי, אילן יוחסין, מוצא משפחתי ועוד.
  • על המבקש להיות מעל גיל 18 שאם לא כן אינו עומד בתנאי סף שקבע המחוקק הפורטוגלי. במצב בו המבקש מתחת לגיל 18 משרדנו ממליץ להורה המבקש להוציא דרכון פורטוגלי בעצמו שכן לאחר מכן יהיה לילדו קל יותר להוכחת זיקתו לפורטוגל. במקרה והמבקש קרוב לגיל 18 ניתן להמתין ולהגיש את הבקשה לאחר שיחגוג את יום הולדתו ה-18.
  • העדר עבר פלילי. בעניין זה עבר פלילי יחשב כהרשעה שתקופת ההתיישנות לגביה טרם חלה או תיק פלילי פתוח ועומד שטרם התקבלה בו הכרעה. מבקש בעל עבר פלילי לרוב לא יוכל לעמוד בתנאי הסף שקבעה ממשלת פורטוגל ולא יוכל לקבל את הדרכון הפורטוגלי.

לצורך קבלת דרכון פורטוגלי ניתן למנות תנאים נוספים המשתנים ממבקש למבקש אך בכלליות התנאים המפורטים לעייל הינם תנאי סף שעל כל מבקש ומבקש לעמוד בהם. בפגישה אשר משרדנו עושה עם המבקש החדש נוכל לדעת לאחר שיחה קצרה מהו הסיכוי לקבלת דרכון פורטוגלי. גם במקרים בהם לכאורה הסיכוי נראה קלוש משרדנו ינסה למצוא פתרון ייצרתי ויסייע ככל שיוכל.

קראו גם בהרחבה – איך לקבל אזרחות אירופאית: כל מה שצריך לדעת!

למה דווקא עכשיו דרכון פורטוגלי בתל אביב:

כפי שצוין בקצרה לעייל כבר בשנת 2015 אפשרה פורטוגל ליהודים צאצאי גירוש ספרד לקבל דרכון פורטוגלי. עד שנת 2018 נראה היה כי הקהל הישראלי ישן באופן יחסי ולא  ממהר לנצל את ההטבה שניתנה לו. לאחרונה משרד הפנים הפורטוגלי פרסם כי בשנת 2019 חלה עליה של 30% בהגשת הבקשות להתאזרחות. את ההתעוררות הישראלית ניתן לייחס בין היתר לפרסומים המאסיביים בחדשות אודות ניסיונות בפורטוגל של גורמים כאלה ואחרים לעצור את החוק ולהפסיק את זרם הבקשות לדרכון פורטוגלי.

לאחרונה ניסו גורמים בפרלמנט הפורטוגלי לעלות הצעת חוק כי מגיש הבקשה להתאזרחות יצטרך להתגורר בפורטוגל כשנתיים לפני הגשת הבקשה. אילו הייתה מתקבלת הצעת חוק זו האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי הייתה הופכת לדבר בלתי אפשרי עבור מרבית הישראלים.

נכון להיום ממשלת פורטוגל לא הצרה את צעדי המבקשים הישראלים אך לא ניתן לדעת מה ילד יום ואיזו הצעת חוק חדשה תעלה על סדר היום בפורטוגל במטרה למנוע את סיכויי צאצאי גירוש ספרד לקבל דרכון פורטוגלי.

ניתן לומר כי אנו נמצאים בתקופה הלוקה בחוסר בהירות לגבי עתיד האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי ולכן מומלץ להתחיל את התהליך כמה שיותר מהר על מנת להגדיל את הסיכוי לקבל את הדרכון הנחשק לפני שהדלתות תסגרנה.

קרא גם על >> יוקר המחיה תל אביב ישראל מול פורטוגל ליסבון.

ואם כבר קיבלתם תעודת לידה פורטוגלית ואתם ממתינים לדרכון! למשרדנו ישנו שירות של ליווי לאחר קבלת תעודת הלידה הפורטוגלית אשר יזרז לכם את קבלת הדרכון עצמו!

יוצאי יוגוסלביה גם אתם זכאים לדרכון ואזרחות ומוזמנים לקרוא >> אזרחות אירופאית ליהודי יוגוסלביה.

דרכון פורטוגלי בתל אביב שאלות ותשובות נפוצות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
עורך דין מזרחי ושות'
דרכונים פורטוגלים
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות מלאו פרטים!
לוגו של המשרד 3
שתפו את הכתבה

מאמרים אשר עשויים לעניין אותך:

דילוג לתוכן